Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Пономаревський, С. Б.
dc.date.accessioned 2021-03-24T11:57:30Z
dc.date.available 2021-03-24T11:57:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Пономаревський, С. Б. Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси / С. Б. Пономаревський // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 143-146. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33518
dc.description.abstract У статті проаналізовано проблему ідентифікації освітнього простору та запропоновано його смислові характеристики, розглянуто структуру освітнього простору, що дає змогу визначити компоненти та роль, яку вони відіграють щодо формування способів буття людини в соціокультурному середовищі, в тому числі іншоетнічному. Звертається увага на особливості освітнього простору у відкритих суспільствах. Автор приходить до думки, що освітній простір окреслюється важливою частиною суспільного буття. Виявлення, розуміння, врахування всіх його компонентів дозволяє набагато ефективніше здійснювати пошуки основних напрямів удосконалення сучасних освітніх систем. ua
dc.description.abstract The issue of educational environment identification is analyzed, its implications are suggested, and the structure of educational environment is reviewed in this article. This provides an opportunity to identify the elements and their role with respect to a human lifestyle building in a social and cultural, including an ethnically mixed, environment. Educational environment features in open societies are paid attention to. The author comes to the conclusion that the educational environment appears to be an important part of social being. Identifying, realizing and considering all of its elements allows much more efficiently to search for the basic development directions of modern education systems. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта ua
dc.subject шкільництво ua
dc.subject освітній простір ua
dc.subject ідентичність ua
dc.subject суб’єкт ua
dc.subject суспільство ua
dc.subject Education ua
dc.subject schooling ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject identity ua
dc.subject subject ua
dc.subject society ua
dc.subject.classification 37(09)(47)ʼ19ʼ:37.018.53 ua
dc.title Ідентифікація освітнього простору і суспільні процеси ua
dc.title.alternative Educational environment identification and social processes ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics