Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль та значення особистісних розвивальних педагогічних технологій у взаємодії педагога і дитини

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольшана, З. П.
dc.contributor.author Задорожна, О. М.
dc.date.accessioned 2021-03-24T08:36:17Z
dc.date.available 2021-03-24T08:36:17Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ольшана, З. П. Роль та значення особистісних розвивальних педагогічних технологій у взаємодії педагога і дитини / З. П. Ольшана, О. М. Задорожна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 125-129. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33506
dc.description.abstract У статті висвітлене одне з актуальних питань дошкільної педагогіки. Зокрема, йде мова про необхідність використання особистісно розвивальних педагогічних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. Наведено результати дослідження системи підготовки вихователів закладів дошкільної освіти до використання особистісних розвивальних педагогічних технологій в своїй роботі, визначено роль та значення особистісних розвивальних педагогічних технологій у взаємодії педагога і дитини. Зроблено порівняльний аналіз традиційних і особистісних розвивальних педагогічних технологій, показані їхні переваги і недоліки в роботі з дітьми дошкільного віку. ua
dc.description.abstract The article covers one of the topical issues of preschool pedagogy. In particular, it is a question of necessity of use of personally developing pedagogical technologies in work with children of preschool age. The results of research of the system of preparation of educators of preschool institutions for the use of personal developmental pedagogical technologies in their work are given, the role and significance of personal developmental pedagogical technologies in the interaction of teacher and child are determined. A comparative analysis of traditional and personal developmental pedagogical technologies is made, their advantages and disadvantages in work with preschool children are shown. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистісно розвивальні педагогічні технології ua
dc.subject педагогічний процес ua
dc.subject педагогічна взаємодія ua
dc.subject розвиток особистості ua
dc.subject вихователь закладу дошкільної освіти ua
dc.subject personally developing pedagogical technologies ua
dc.subject pedagogical process ua
dc.subject pedagogical interaction ua
dc.subject personality development ua
dc.subject educator of preschool education institution ua
dc.subject.classification 373.2.091.33-053.4 ua
dc.title Роль та значення особистісних розвивальних педагогічних технологій у взаємодії педагога і дитини ua
dc.title.alternative The role and significance of personal developmental pedagogical technologies in the interaction of teacher and child ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу