Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методична робота вчителя у школі як засіб розвитку його професіоналізму

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коник, Н. Л.
dc.date.accessioned 2021-03-23T09:24:53Z
dc.date.available 2021-03-23T09:24:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Коник, Н. Л. Методична робота вчителя у школі як засіб розвитку його професіоналізму / Н. Л. Коник // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 88-90. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33459
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему методичної роботи вчителя у школі як засобу розвитку його професіоналізму. З’ясовано, що методична робота у середній школі є важливою систематичною і системною роботою, спрямованою на підвищення рівня професіоналізму вчителя у міжкурсовий період. Встановлено, що для реалізації мети, завдань і змісту методичної роботи у середній школі використовують різні форми її організації. Визначено, що для ефективного розвитку рівня професіоналізму вчителів у сучасних умовах необхідно виокремити перспективні напрями в організації методичної роботи. До них ми віднесли: реалізацію завдань реформи в системі освіти; професіоналізм педагога; партнерство педагогів із різних закладів освіти; зміна функцій методичної роботи відповідно до умов сьогодення; самоосвіту; системну роботу з молодими вчителями. ua
dc.description.abstract The article considers the problem of methodical work of a teacher at school as a means of developing his professionalism. It was found that methodical work in high school is an important systematic and systematic work aimed at improving the level of professionalism of teachers in the period between courses. It is established that for realization of the purpose, tasks and the maintenance of methodical work in high school various forms of its organization are used. It is determined that for the effective development of the level of professionalism of teachers in modern conditions it is necessary to identify promising areas in the organization of methodical work. These include: the implementation of reform objectives in the education system; professionalism of the teacher; partnership of teachers from different educational institutions; change of functions of methodical work according to present conditions; self-education; systematic work with young teachers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель ua
dc.subject методична робота ua
dc.subject професіоналізм учителя ua
dc.subject зміст і форми методичної роботи ua
dc.subject критерії оцінювання методичної роботи ua
dc.subject teacher ua
dc.subject methodical work ua
dc.subject teacher professionalism ua
dc.subject content and forms of methodical work ua
dc.subject criteria for evaluation of methodical work ua
dc.subject.classification 616.314 ua
dc.title Методична робота вчителя у школі як засіб розвитку його професіоналізму ua
dc.title.alternative Methodical work of a teacher at school as a means of developing his professionalism ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу