Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні підходи щодо організації методичної роботи вчителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донецька, І. І.
dc.contributor.author Задорожна, Ольга Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-03-22T13:20:11Z
dc.date.available 2021-03-22T13:20:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Донецька, І. І. Сучасні підходи щодо організації методичної роботи вчителів музики / І. І. Донецька, О. М. Задорожна // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2020. - Вип. 13-14 : VІ Морозівські читання «Освіта впродовж життя : педагогіка, андрагогіка, герогогіка» = «Lifelong learning : pedagogy, andragogy, herogogy», 19-20 листопада 2020 р. – С. 66-70. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33447
dc.description.abstract В статті досліджуються сучасні підходи щодо організації методичної роботи вчителів музики, що повинні бути спрямовані на створення умов для підвищення рівня предметно-методичної компетентності вчителів, оволодіння ними інноваційним мисленням, рефлексивної культурою, вмінням моделювати свою педагогічну діяльність, аналізувати, зіставляти результативність своєї праці з кращими педагогічними зразками. Зазначено, що в якості основних підходів до роботи вчителя музики в середній школі доцільно використовувати наступні підходи: гуманістичний, аксілогічний, культурологічний, особистісно-діяльний, полісуб'єктний, креативний, фасілітаційний, індивідуально-творчий, полікультурний. Доведено, що оптимізація методичної підготовки майбутніх учителів музики у відповідності до вищезазначених підходів є не тільки можливою, але й необхідною умовою для збереження специфіки системи музично-педагогічної освіти та подальшого розвитку її як соціокультурного феномену. ua
dc.description.abstract The article examines modern approaches to the organization of methodical work of music teachers, which should be aimed at creating conditions for improving the subject-methodical competence of teachers, their mastery of innovative thinking, reflective culture, ability to model their teaching, analyze, compare the effectiveness of their work with the best pedagogical samples. It is noted that as the main approaches to the work of a music teacher in high school it is advisable to use the following approaches: humanistic, axiological, culturological, personal-active, polysubjective, creative, facilitation, individual-creative, multicultural. It is proved that the optimization of methodical training of future music teachers in accordance with the above approaches is not only possible but also a necessary condition for preserving the specifics of the system of music and pedagogical education and its further development as a socio-cultural phenomenon. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject наукові підходи ua
dc.subject методична робота ua
dc.subject музична освіта ua
dc.subject предметно-методичні компетентності ua
dc.subject педагогічна діяльність ua
dc.subject вчитель музики ua
dc.subject учні ua
dc.subject scientific approaches ua
dc.subject methodical work ua
dc.subject music education ua
dc.subject subject-methodical competences ua
dc.subject pedagogical activity ua
dc.subject music teacher ua
dc.subject students ua
dc.subject.classification 372.878 ua
dc.title Сучасні підходи щодо організації методичної роботи вчителів музики ua
dc.title.alternative Modern approaches to the organization of methodical work of music teachers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу