В статті досліджуються сучасні підходи щодо організації методичної роботи вчителів музики, що повинні бути спрямовані на створення умов для підвищення рівня предметно-методичної компетентності вчителів, оволодіння ними інноваційним мисленням, рефлексивної культурою, вмінням моделювати свою педагогічну діяльність, аналізувати, зіставляти результативність своєї праці з кращими педагогічними зразками. Зазначено, що в якості основних підходів до роботи вчителя музики в середній школі доцільно використовувати наступні підходи: гуманістичний, аксілогічний, культурологічний, особистісно-діяльний, полісуб'єктний, креативний, фасілітаційний, індивідуально-творчий, полікультурний.
Доведено, що оптимізація методичної підготовки майбутніх учителів музики у відповідності до вищезазначених підходів є не тільки можливою, але й необхідною умовою для збереження специфіки системи музично-педагогічної освіти та подальшого розвитку її як соціокультурного феномену.
The article examines modern approaches to the organization of methodical work of music teachers, which should be aimed at creating conditions for improving the subject-methodical competence of teachers, their mastery of innovative thinking, reflective culture, ability to model their teaching, analyze, compare the effectiveness of their work with the best pedagogical samples. It is noted that as the main approaches to the work of a music teacher in high school it is advisable to use the following approaches: humanistic, axiological, culturological, personal-active, polysubjective, creative, facilitation, individual-creative, multicultural.
It is proved that the optimization of methodical training of future music teachers in accordance with the above approaches is not only possible but also a necessary condition for preserving the specifics of the system of music and pedagogical education and its further development as a socio-cultural phenomenon.