Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Ідеї А. М. Алексюка щодо вдосконалення методів навчання як запорука підвищення якості освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бахмач, Л. А.
dc.date.accessioned 2021-03-05T13:20:49Z
dc.date.available 2021-03-05T13:20:49Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Бахмач, Л. А. Ідеї А. М. Алексюка щодо вдосконалення методів навчання як запорука підвищення якості освіти / Л. А. Бахмач // Історико-педагогічні студії : науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 9-10 : IV Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання. – С. 24-29. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/33358
dc.description.abstract У статті розглядається внесок відомого педагога А. М. Алексюка в удосконаленні процесу навчання у вищому навчальному закладі та підвищенні якості освіти. А. М. Алексюк одним із перших педагогів-дослідників не тільки обґрунтував сутність та особливості методів навчання, але і зосередив увагу на впровадження в навчальний процес модульно-тьюторського навчання. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается вклад известного педагога А. М. Алексюка в совершенствование процесса обучения у высшем учебном заведении и повышении таким образом качества образования. А. М. Алексюк одним из первых педагогов-исследователей не только обосновал сущность и особенности методов обучения, но и сосредоточил внимание на внедрение в учебный процесс модульно-тьюторского обучения. ua
dc.description.abstract The article deals with the contribution of educator A. M. Aleksyuk in the improvement of the learning process in higher education and increasing the quality of education. A. M. Aleksyuk was one of the first teachers and educators, who justified the nature and characteristics of teaching methods and focused on the introduction of module-tutor system in the educational process. Anatoly not remain indifferent to the state of education of students, including systematically pursued in its environment lectures and conversations on issues of moral education. He not only led the preparation of dissertation research, but also spent a large organization, leadership, coordination of work related to the procedure obtaining academic degrees. He has supervised 25 candidates and doctors of pedagogical sciences. Each year through his hands held dozens of theses, abstracts, manuscripts, books and other research. He became involved in the protection of their publications or as the opponent, reviewer, gave feedback on behalf of leading organizations or reputable specialist that assessed applicants improvements and progress aiming Ukrainian pedagogical work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Педагог ua
dc.subject науковець А. М. Алексюк ua
dc.subject методи навчання ua
dc.subject якість освіти ua
dc.subject модульно-тьюторське навчання ua
dc.subject ученый А. М. Алексюк ua
dc.subject методы обучения ua
dc.subject качество образования ua
dc.subject модульно-тьюторское обучение ua
dc.subject teacher ua
dc.subject teaching methods ua
dc.subject educator ua
dc.subject A. M. Aleksyuk ua
dc.subject quality of education ua
dc.subject module-tutor system ua
dc.subject.classification 37.028 ua
dc.title Ідеї А. М. Алексюка щодо вдосконалення методів навчання як запорука підвищення якості освіти ua
dc.title.alternative Идеи А. М. Алексюка по усовершенствованию методов обучения как залог повышения качества образования ua
dc.title.alternative The ideas of A.M.Aleksyuk for improving teaching methods as a guarantee of the quality of education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу