Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Філософська трансформація поняття героїчного: роль освіти та мистецтва у формуванні «героїчної особистості»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іщук, Алла Анатоліївна‬
dc.date.accessioned 2021-01-27T14:44:27Z
dc.date.available 2021-01-27T14:44:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Іщук А. А. Філософська трансформація поняття героїчного : роль освіти та мистецтва у формуванні «героїчної особистості» / А. А. Іщук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Вип. 42 (55). – С. 280-287. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/32988
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі героїчного в історико-філософському розрізі. Осмислюється поняття героїчного та героїчної особистості, починаючи з античної епохи. Особлива увага приділяється особливостям формування героїчної особистості за умов тоталітарного державного устрою. Відзначається системний вплив такого устрою на всі форми культури та мистецтва задля формування потрібного образу героя. Акцентується значимість освіти у формуванні ідеології, в основі якої завжди лежить та чи інша концепція героя. Метою статті є аналіз історично-філософського поняття героїчного та використання його в освітньо-культурному контексті. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of the heroic in the historical and philosophical context. The concept of the heroic and the heroic personality is analyzed from the ancient era. Special attention is paid to the special features of the heroic personality formation under conditions of a totalitarian state system. The author notes the systemic influence of this system on all forms of culture and art in order to form the image of the hero which is necessary for this particular state system. The article emphasizes the importance of education in the formation of ideology, which is always based on this or that concept of the hero. The purpose of the article is to analyze the historical and philosophical concept of the heroic and its use in an educational and cultural context. It is claimed that the problem of exclusivity constantly accompanies the problem of heroism. This is always associated with the opposition of the heroic personality to the general mass of people, that is, the “crowd”. In the twentieth century, heroes fight for the right to distinguish their own “I” from this crowd, from the society. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject герой ua
dc.subject героїчне ua
dc.subject героїчна особистість ua
dc.subject піднесене ua
dc.subject цінності ua
dc.subject ідеал ua
dc.subject hero ua
dc.subject the heroic ua
dc.subject heroic personality ua
dc.subject the sublime ua
dc.subject values ua
dc.subject ideal ua
dc.subject.classification 17:37.01 ua
dc.title Філософська трансформація поняття героїчного: роль освіти та мистецтва у формуванні «героїчної особистості» ua
dc.title.alternative Philosophical transformation of the concept of the heroic: the role of education and art in the formation of the “heroic personality” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу