Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокоп, І. С. ru_RU
dc.date.accessioned 2013-08-09T11:25:14Z
dc.date.available 2013-08-09T11:25:14Z
dc.date.issued 2007 ru_RU
dc.identifier.citation Прокоп, І. С. Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект / І. С. Прокоп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наукових праць / Ред. кол. О. Г. Мороз, Н. В. Гузій (відповідальні редактори) та інші. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип.6 (16 ). – C. 42-44. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3268
dc.description.abstract У статті на основі аналізу наукової педагогічної та психологічної літератури розкривається сутність виховної функції навчання, проведений семантично-контекстний аналіз ключових дефініцій, які утворюють це поняття. Автором запропоновано визначення поняття "виховна функція навчання".
dc.description.abstract В статье на основе анализа научной педагогической и психологической литературы раскрыта сущность воспитательной цели обучения, осуществлен семантически контекстный анализ ключевых дефиниций, которые образуют это понятие. Автором предложено определение понятия „воспитательная цель обучения”.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу