ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Прокоп, І. С. | ru_RU |
dc.date.accessioned | 2013-08-09T11:25:14Z | |
dc.date.available | 2013-08-09T11:25:14Z | |
dc.date.issued | 2007 | ru_RU |
dc.identifier.citation | Прокоп, І. С. Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект / І. С. Прокоп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наукових праць / Ред. кол. О. Г. Мороз, Н. В. Гузій (відповідальні редактори) та інші. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2007. – Вип.6 (16 ). – C. 42-44. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/3268 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукової педагогічної та психологічної літератури розкривається сутність виховної функції навчання, проведений семантично-контекстний аналіз ключових дефініцій, які утворюють це поняття. Автором запропоновано визначення поняття "виховна функція навчання". | |
dc.description.abstract | В статье на основе анализа научной педагогической и психологической литературы раскрыта сущность воспитательной цели обучения, осуществлен семантически контекстный анализ ключевых дефиниций, которые образуют это понятие. Автором предложено определение понятия „воспитательная цель обучения”. | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.title | Виховна мета навчання як дидактична категорія: теоретичний аспект | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |