ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжао Юйсян | |
dc.date.accessioned | 2020-11-02T08:41:54Z | |
dc.date.available | 2020-11-02T08:41:54Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чжао Юйсян. Методика організації роботи з учнями початкової школи на уроках образотворчого мистецтва у процесі вивчення народного мистецтва / Чжао Юйсян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 139-144. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31662 | |
dc.description.abstract | У статті представлена методика організації роботи з учнями початкової школи на уроках образотворчого мистецтва у процесі вивчення народного мистецтва. Проаналізовано особливості проблеми формування естетичного ставлення дітей молодшого шкільного віку до народного мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. Водночас посилюються педагогічні акценти, які впливають на саморозкриття і самореалізацію в різних видах творчої діяльності, виховання особистості дитини, на вивчення її можливостей і умов та індивідуального розвитку. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлена методика организации работы с учащимися начальной школы на уроках изобразительного искусства в процессе изучения народного творчества. Проанализированы особенности проблемы формирования эстетического отношения детей младшего школьного возраста к народному творчеству на занятиях по изобразительному искусству. В то же время усиливаются педагогические акценты, которые влияют на самораскрытии и самореализации в различных видах творческой деятельности, воспитания личности ребенка, на изучение ее возможностей и условий и индивидуального развития. | ua |
dc.description.abstract | The article presents a methodology for organizing work with elementary school students at the lessons of fine art in the process of studying folk art. The peculiarities of the formation of the aesthetic attitude of children of junior school age to folk art in the classes on fine arts are analyzed. At the same time, pedagogical accents that influence the self-disclosure and self-realization in various types of creative activity, the education of the child’s personality, the study of its possibilities and conditions and individual development are intensified. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | народне мистецтво | ua |
dc.subject | учні початкової школи | ua |
dc.subject | уроки образотворчого мистецтва | ua |
dc.subject | народное творчество | ua |
dc.subject | ученики начальной школы | ua |
dc.subject | уроки изобразительного искусства | ua |
dc.subject | folk art | ua |
dc.subject | elementary school students | ua |
dc.subject | lessons of fine arts | ua |
dc.subject.classification | 373.3.091.33:7.031.2 | ua |
dc.title | Методика організації роботи з учнями початкової школи на уроках образотворчого мистецтва у процесі вивчення народного мистецтва | ua |
dc.title.alternative | Methodology of organization of work with primary school schools at the educational art lessons in the stady of the popular art | ua |
dc.type | Article | ua |