У статті представлена методика організації роботи з учнями початкової школи на уроках образотворчого мистецтва у процесі вивчення народного мистецтва. Проаналізовано
особливості проблеми формування естетичного ставлення дітей молодшого шкільного віку до народного мистецтва на заняттях з образотворчого мистецтва. Водночас посилюються
педагогічні акценти, які впливають на саморозкриття і самореалізацію в різних видах творчої діяльності, виховання особистості дитини, на вивчення її можливостей і умов та індивідуального розвитку.
В статье представлена методика организации работы с учащимися начальной школы на уроках изобразительного искусства в процессе изучения народного творчества.
Проанализированы особенности проблемы формирования эстетического отношения детей младшего школьного возраста к народному творчеству на занятиях по изобразительному
искусству. В то же время усиливаются педагогические акценты, которые влияют на самораскрытии и самореализации в различных видах творческой деятельности, воспитания
личности ребенка, на изучение ее возможностей и условий и индивидуального развития.
The article presents a methodology for organizing work with elementary school students at the lessons of fine art in the process of studying folk art. The peculiarities of the formation of the aesthetic attitude of children of junior school age to folk art in the classes on fine arts are analyzed. At the same time, pedagogical accents that influence the self-disclosure and self-realization in various types of creative activity, the education of the child’s personality, the study of its possibilities and conditions and
individual development are intensified.