Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості організаційно-методичного забезпечення системи самоосвіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Г. С.
dc.date.accessioned 2020-11-02T08:02:01Z
dc.date.available 2020-11-02T08:02:01Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Ткачук, Г. С. Особливості організаційно-методичного забезпечення системи самоосвіти / Г. С. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 113-120. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31653
dc.description.abstract Показане бачення автором розвитку організаційних форм самоосвіти та їх дидактичних можливостей з огляду на процес психолого-педагогічної науки а, також ІТ та інтерактивних технологій. Звертається увага на те, що процес учіння до цього часу виявляє себе як найбільш консервативний елемент системи самоосвіти Позааудиторна самостійна робота студентів (СРС) денної форми навчання є його головним самостійним елементом, що за своїми організаційно-методичними принципами та структурою проектується на всі інші форми навчання. Плани-графіки СРС є дієвим елементом її організації та контролю, їх доцільно використовувати, крім денної, на інших формах навчання. Створення і застосування у вишах модульного динамічного об'єктно-орієнтованого комп'ютерного навчального середовища є ефективним засобом підвищення результативності процесу учіння. Одним із найбільш перспективних напрямів розвитку самоосвіти є підстави вважати комп'ютерну автодидактику. Пропонуються можливість розвивати самоосвіту з її трансформацією в автодидактику. ua
dc.description.abstract Показано видение автором развития организационных форм самообразования и дидактических возможностей, учитывая процесс психолого-педагогической науки, а также ИТ и интерактивных технологии. Обращено внимание на тот факт, что процесс учения до этого бремени проявляет себя как наиболее консервативный элемент системы самообразования. Внеаудиторная самостоятельная работа студентов(СРС) дневной формы образования является его главным самостоятельным элементом, который по своим организационно-методическими принципам и структурой проектируется на все иные формы образования. Создание и применение в вузах модульной динамической объектно-ориентированной среды является эффективным средством повышения результативности процесса учения. Одним из наиболее перспективных направлений развития самообразования есть предпосылки считать компьютерную автодидактику. Предложено развивать самообразование вместе с ее трансформацией в автодидактику. ua
dc.description.abstract It is shown the author’s vision of the development of organizational forms of self-education and their didactic capabilities in view of the process of psychological and pedagogical science and IT and interactive technologies. Attention is drawn to the fact that the process of studying to this day manifests itself as the most conservative element of the system of self-education Non-adjudicatory independent work of students (CPCs) of full-time education is its main independent element, which, according to its organizational-methodological principles and structure, is projected onto all other forms of education. Scheduling CVS is an effective element of its organization and control, it is expedient to use them, other than on-line, on other forms of training. The creation and application of modular dynamic object-oriented computer training environments is an effective means of increasing the effectiveness of the learning process. One of the most promising areas of self-education development is the reason to consider computer-based auto-dyadactics. It is offered the opportunity to develop self-education with its transformation into autodidactics. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject автодидактика ua
dc.subject самоосвіта ua
dc.subject позааудиторна самостійна робота студентів ua
dc.subject актуалізація інтересу ua
dc.subject план-графік самостійної роботи студентів ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject освітні технології ua
dc.subject задачнісна система ua
dc.subject метод проектування ua
dc.subject самообразование ua
dc.subject внеаудитерная самостоятельная работа студентов ua
dc.subject актуализация интереса ua
dc.subject план-график самостоятельной работы студентов ua
dc.subject дистанционное образование ua
dc.subject образовательные технологии ua
dc.subject задачная система ua
dc.subject метод проектирования ua
dc.subject autodidactics ua
dc.subject self-education ua
dc.subject independent student work ua
dc.subject actualization of interest ua
dc.subject timetable of independent student work ua
dc.subject distance education ua
dc.subject educational technologies ua
dc.subject task system ua
dc.subject design method ua
dc.subject.classification 378.14: 372.857 ua
dc.title Особливості організаційно-методичного забезпечення системи самоосвіти ua
dc.title.alternative Features of organizational and methodological support of the system of self-education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу