Показане бачення автором розвитку організаційних форм самоосвіти та їх дидактичних можливостей з огляду на процес психолого-педагогічної науки а, також ІТ та інтерактивних
технологій. Звертається увага на те, що процес учіння до цього часу виявляє себе як найбільш консервативний елемент системи самоосвіти Позааудиторна самостійна робота студентів
(СРС) денної форми навчання є його головним самостійним елементом, що за своїми організаційно-методичними принципами та структурою проектується на всі інші форми
навчання. Плани-графіки СРС є дієвим елементом її організації та контролю, їх доцільно використовувати, крім денної, на інших формах навчання. Створення і застосування у вишах
модульного динамічного об'єктно-орієнтованого комп'ютерного навчального середовища є ефективним засобом підвищення результативності процесу учіння. Одним із найбільш
перспективних напрямів розвитку самоосвіти є підстави вважати комп'ютерну автодидактику. Пропонуються можливість розвивати самоосвіту з її трансформацією в автодидактику.
Показано видение автором развития организационных форм самообразования и дидактических возможностей, учитывая процесс психолого-педагогической науки, а также ИТ и
интерактивных технологии. Обращено внимание на тот факт, что процесс учения до этого бремени проявляет себя как наиболее консервативный элемент системы самообразования.
Внеаудиторная самостоятельная работа студентов(СРС) дневной формы образования является его главным самостоятельным элементом, который по своим организационно-методическими принципам и структурой проектируется на все иные формы образования. Создание и
применение в вузах модульной динамической объектно-ориентированной среды является эффективным средством повышения результативности процесса учения. Одним из наиболее перспективных направлений развития самообразования есть предпосылки считать компьютерную автодидактику. Предложено развивать самообразование вместе с ее трансформацией в автодидактику.
It is shown the author’s vision of the development of organizational forms of self-education and their didactic capabilities in view of the process of psychological and pedagogical science and IT and interactive technologies. Attention is drawn to the fact that the process of studying to this day manifests
itself as the most conservative element of the system of self-education Non-adjudicatory independent work of students (CPCs) of full-time education is its main independent element, which, according to its organizational-methodological principles and structure, is projected onto all other forms of education.
Scheduling CVS is an effective element of its organization and control, it is expedient to use them, other than on-line, on other forms of training. The creation and application of modular dynamic object-oriented computer training environments is an effective means of increasing the effectiveness of the learning process. One of the most promising areas of self-education development is the reason to consider computer-based auto-dyadactics. It is offered the opportunity to develop self-education with its
transformation into autodidactics.