Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Динаміка готовності до професійного саморозвитку викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калугіна, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-10-30T11:24:59Z
dc.date.available 2020-10-30T11:24:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Калугіна, Т. В. Динаміка готовності до професійного саморозвитку викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації / Т. В. Калугіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 56-64. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31639
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему готовності викладачів іноземної мови до професійного саморозвитку; виокремлено етапи процесу професійного саморозвитку викладача іноземної мови у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації; окреслені шляхи підготовки та вдосконалення професійної майстерності викладача іноземної мови у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації, які знаходиться у площині пріоритетних завдань освітньої політики України, адже сьогодні викладач у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації розглядається не тільки як ключова фігура навчально-виховного процесу, а й як активний учасник змін, що відбуваються у світі загалом. Професійний саморозвиток викладачів іноземної мови - це свідома робота щодо розвиток своїх професійних знань, умінь і навичок, які забезпечують зростання професійної компетентності викладачів іноземної мови, неперервний особистісний розвиток і успішну професійну реалізацію. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрена проблема готовности преподавателей иностранного языка к профессиональному саморазвитию, выделены этапы процесса профессионального саморазвития преподавателя иностранного языка в высшем учебном заведении I-II уровней аккредитации; очерченны пути подготовки и совершенствования профессионального мастерства преподавателя иностранного языка I-II уровней аккредитации, которые находятся в плоскости приоритетных задач образовательной политики Украины, ведь сегодня преподаватель в высших учебных заведениях I-II уровней аккредитации, рассматривается не только как ключевая фигура учебно-воспитательного процесса, но и как активный участник происходящих в мире изменений в целом. Профессиональное саморазвитие - это сознательная работа по совершенствованию своей личности, которая реализуется в жизни как профессионал, направленная на развитие своих профессиональных знаний умений и навыков, обеспечивающих рост профессиональной компетентности, непрерывный личностное развитие и успешную профессиональную реализацию преподавателя иностранного языка в высших учебных заведениях I-II уровней аккредитации. ua
dc.description.abstract The problem of foreign language teacher’s readiness to professional self-development is considered; stages of professional self-development of teacher of foreign language in high school are singed out; outlined the ways of training and improvement of professional skill of the teacher of foreign language, which is in the plane of the priorities of education policy Ukraine, because today the teacher is seen not only as a key figure in the educational process, but also as an active participant in the changes occurring in the world. Professional self-development of foreign language teachers is a conscious work on the perfection of his personality, which is realized in life as a professional, aimed at developing his professional knowledge, abilities and skills, which ensure the growth of professional competence of foreign language teachers, continuous personal development and successful professional implementation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професійний саморозвиток ua
dc.subject викладач іноземної мови ua
dc.subject професійно-педагогічна компетентність ua
dc.subject профессиональное саморазвитие ua
dc.subject преподаватель иностранного языка ua
dc.subject профессионально-педагогическая компетентность ua
dc.subject professional self-development ua
dc.subject teacher of a foreign language ua
dc.subject professional-pedagogical competence ua
dc.subject higher education institutions of I-II levels of accreditation ua
dc.subject.classification 378.091.12.011.3-051:81/243:159.922-021.464 ua
dc.title Динаміка готовності до професійного саморозвитку викладачів іноземної мови у закладах вищої освіти I-II рівнів акредитації ua
dc.title.alternative Dynamics of readiness for professional development of foreign language teachers in higher education institutions of I-II levels of accre ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу