Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах оновлення освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дрокіна, А. С.
dc.date.accessioned 2020-10-30T11:17:55Z
dc.date.available 2020-10-30T11:17:55Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Дрокіна, А. С. Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах оновлення освіти / А. С. Дрокіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. − Вип. 29. − С. 51-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31636
dc.description.abstract У статті розглядається одна ключових проблем удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах оновлення освіти. На основі провідних ідей Концепції Міністерства освіти і науки України "Нова школа. Простір освітніх можливостей" з'ясовано необхідність підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних учителів початкової ланки освіти, здатних ефективно використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій з метою оптимізації навчально-виховного процесу початкової школи. На основі наукових узагальнень педагогічних ідей і досвіду, визначено сутність інформаційної компетентностіучителів початкової школи, обтрунтовано її значимість у їх майбутній професійній діяльності. У представленому дослідженні розкрито специфіку формування інформаційної компетентності у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх фахової підготовки у педагогічному вищому початкової школи є важливим показником його конкурентоздатності й професіоналізму, у тому числі готовності ефективно здійснювати професійну діяльність в умовах оновлення освіти. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается одна ключевых проблем совершенствования профессиональной подготовки педагогических кадров в условиях обновления образования. На основе ведущих идей Концепции Министерства образования и науки Украины "Новая украинская школа. Пространство образовательных возможностей" выяснено необходимость подготовки высококвалифицированных, конкурентоспособных учителей начального звена образования, способных эффективно использовать средства информационно-коммуникационных технологий с целью оптимизации учебно-воспитательного процесса начальной школы. На основе научных обобщений педагогических идей и опыта определена сущность информационной компетентности учителей начальной Школы, обосновано ее значимость в их будущей профессиональной деятельности. В представленном исследовании раскрыта специфика формирования информационной компетентности у будущих учителей начальной школы в процессе их профессиональной подготовки в педагогическом вузе. Выяснено, что сформированная информационная компетентность учителя начальной школы является важным показателем его конкурентоспособности и профессионализма, в том числе готовности эффективно осуществлять профессиональную деятельность в условиях модернизации образования. ua
dc.description.abstract The article deals with one of the key problems of improving the professional training of pedagogical staff under the conditions of education update. Based on the leading ideas of the Concept of the Ministry of Education and Science of Ukraine “New School. The space of educational opportunities” clarified the need for training of highly skilled, competitive teachers of the initial education, able to effectively use the means of information and communication technologies in order to optimize the educational process of primary school. On the basis of scientific generalizations of pedagogical ideas and experience, the subject matter of information competency of primary school teachers was determined, its significance in their future professional activity was justified. The presented study reveals the specifics of the formation of information competency among future primary school teachers in the process of their professional trainingin a pedagogical higher education institute. It was foundout that the formed information competency of the primary school teacher is an important indicator of its competitiveness and professionalism, including readiness to carry out professional activity under conditions of education update. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject інформаційна компетентність майбутніх учителів початкової школи ua
dc.subject оновлення освіти ua
dc.subject підготовка майбутніх учителів початкової школи ua
dc.subject информационно-коммуникационные технологии ua
dc.subject информационная компетентность будущих учителей начальной школы ua
dc.subject модернизация образования ua
dc.subject подготовка будущих учителей начальной школы ua
dc.subject informationand communication technologies ua
dc.subject information competency of future primary school teachers ua
dc.subject education update ua
dc.subject preparation of future primary school teachers ua
dc.subject.classification 378.011.3-051:373.3:[004.775:005.336.2(045) ua
dc.title Формування інформаційної компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах оновлення освіти ua
dc.title.alternative Formation of information competency of future primary school teachers under the conditions of education update ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу