У статті розглядається одна ключових проблем удосконалення професійної підготовки педагогічних кадрів в умовах оновлення освіти. На основі провідних ідей Концепції Міністерства освіти і науки України "Нова школа. Простір освітніх можливостей" з'ясовано необхідність підготовки висококваліфікованих, конкурентоспроможних учителів початкової ланки освіти, здатних ефективно використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій з метою
оптимізації навчально-виховного процесу початкової школи. На основі наукових узагальнень педагогічних ідей і досвіду, визначено сутність інформаційної компетентностіучителів
початкової школи, обтрунтовано її значимість у їх майбутній професійній діяльності. У представленому дослідженні розкрито специфіку формування інформаційної компетентності
у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх фахової підготовки у педагогічному вищому початкової школи є важливим показником його конкурентоздатності й професіоналізму, у тому числі готовності ефективно здійснювати професійну діяльність в умовах оновлення освіти.
В статье рассматривается одна ключевых проблем совершенствования профессиональной подготовки педагогических кадров в условиях обновления образования. На основе ведущих идей Концепции Министерства образования и науки Украины "Новая украинская школа.
Пространство образовательных возможностей" выяснено необходимость подготовки высококвалифицированных, конкурентоспособных учителей начального звена образования, способных эффективно использовать средства информационно-коммуникационных технологий с целью оптимизации учебно-воспитательного процесса начальной школы. На основе научных обобщений педагогических идей и опыта определена сущность информационной
компетентности учителей начальной Школы, обосновано ее значимость в их будущей профессиональной деятельности. В представленном исследовании раскрыта специфика
формирования информационной компетентности у будущих учителей начальной школы в процессе их профессиональной подготовки в педагогическом вузе. Выяснено, что сформированная информационная компетентность учителя начальной школы является важным показателем его
конкурентоспособности и профессионализма, в том числе готовности эффективно осуществлять профессиональную деятельность в условиях модернизации образования.
The article deals with one of the key problems of improving the professional training of pedagogical staff under the conditions of education update. Based on the leading ideas of the Concept of
the Ministry of Education and Science of Ukraine “New School. The space of educational opportunities” clarified the need for training of highly skilled, competitive teachers of the initial education, able to effectively use the means of information and communication technologies in order to optimize the educational process of primary school. On the basis of scientific generalizations of pedagogical ideas and experience, the subject matter of information competency of primary school teachers was determined, its significance in their future professional activity was justified. The presented study reveals the specifics of the formation of information competency among future primary school teachers in the process of their professional trainingin a pedagogical higher education institute. It was foundout that the formed information competency of the primary school teacher is an important indicator of its competitiveness and professionalism, including readiness to carry out professional activity under conditions of education update.