Ця стаття розглядає суть інтерактивного навчання, ефективність якого підтверджується розвитком навиків говору як засоби формування комунікативної компетенції тих, хто вивчає англійську мову. Інтеграція інтерактивних технологій покращує навчання, сприяє підвищенню пошани і дружби серед різноманітних груп учнів. Однолітки вчаться бути позитивно взаємозалежними для виконання безлічі учбових завдань. Стаття підкреслює значення технологій і діяльності учнів, які ведуть їх до особистого внеску в загальну справу, допомоги один одному, підтримки, вирішенню проблем, умінню давати і приймати оцінку своєї діяльності від однолітків.
Эта статья рассматривает сущность интерактивного обучения, эффективность которого подтверждается развитием навыков говорения как средства формирования коммуникативной компетенции тех, кто изучает английский язык. Интеграция интерактивных технологий улучшает обучение, способствует повышению уважения и дружбы среди разнообразных групп учеников. Сверстники учатся быть позитивно взаимозависимыми для выполнения множества учебных заданий. Статья подчеркивает значение технологий и
деятельности учеников, которые ведут их к личному вкладу в общее дело, помощи друг другу, поддержки, решению проблем, умению давать и принимать оценку своей деятельности от сверстников.
This article deals with interactive learning that has been proved to be effective for students’ speaking competence improvement, including academically gifted, mainstream students and English
language learners (ELLs). The integration of interactive technologies promotes learning and fosters respect and friendships among diverse groups of students. Peers learn to depend on each other in a positive way for a variety of learning tasks. The article highlights the technologies and activities that guide students to: contribute, stay on task, help each other, encourage each other, share, solve problems ,give and accept feedback from peers.