Інтерактивне навчання є високоефективним методом введення та закріплення нової лексики, зокрема економічної спеціалізації з огляду на те, що цей метод сприяє не лише становленню студентів як майбутніх фахівців, але обумовлює напрацювання численних психологічних якостей необхідних для подальшої професійної діяльності. Застосування інтерактивного навчання сприяє підвищенню активізації пізнавальної діяльності за рахунок збільшення мотивації, кращої результативності засвоєння матеріалу. Авторами проведено аналіз основних методів, які було використано при роботі з лексичним матеріалом, а також визначено результативність інтерактивного навчання на базі проведеного експерименту.
Интерактивное обучения является высокоэффективным методом введения и закрепления новой лексики, учитывая то, что данный метод способствует не только становлению студентов как будущих специалистов, но также обуславливает наработку многочисленных психологических качеств, необходимых для дальнейшей профессиональной деятельности. Использование интерактивного обучения способствует повышению активизации познавательной деятельности студентов вследствие лучшей мотивации и лучшей результативности усвоения материала. Авторами был проведен анализ основных методов, используемых при роботе с лексическим материалом, а также определена результативность интерактивного обучения на основе проведенного эксперимента.
Interactive learning is a highly effective method of teaching new lexical units to economical students, as this method provides not only for the development of future specialists’ responsibilities, but obtaining the new psychological professional qualities. The application of the method promotes in students the increased interest for learning with simultaneous increased learning motivation as well as good academic achievements. The authors have analyzed the basic methods used at teaching the new lexical units and experimentally detected the effectiveness of interactive learning applied to the academic achievements of the students.