Розглянуто проблеми виховання культури безпечної життєдіяльності як сприяння розвитку молодої людини в особистісно зорієнтованому контексті. Висвітлено психологічні механізми мотиваційного, інформаційного самонавчання студентів у процесі рівноправної, довірливої взаємодії з педагогами з метою формування почуття відповідальності молодої людини за безпеку власну та соціальну.
Рассмотрены проблемы воспитания культуры безопасной жизнедеятельности как содействие развития молодой человека в личностно сориентированном контексте. Раскрыты
психологические механизмы мотивационного, информационного самообучения студентов в
процессе равноправного, доверчивого взаимодействия с педагогами с целью формирования чувства ответственности молодой человека за безопасность собственную и социальную.
We reviewed all the ideas of education as a cultural promoting of a young person in individually oriented context. It is shown the psychological mechanisms of motivating, informative independent
learning by students in the process of equality, trustful cooperation with teachers in order to develop a sense of responsibility of the young person’s own and social security.