ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Васютіна, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2020-10-29T05:48:57Z | |
dc.date.available | 2020-10-29T05:48:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Васютіна, Т. Змістово-технологічне забезпечення процесу формування у майбутніх учителів початкової школи уміння організовувати проектну діяльність учнів з природознавства / Т. Васютіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : зб. наук. праць. − Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. − Вип. 25. − С. 29-34. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/31561 | |
dc.description.abstract | У статті основна увага зосереджена на змістово-технологічному забезпеченні процесу формування у студентів спеціальності “Початкова освіта” уміння організовувати проектну діяльність учнів з природознавства. Доведено його комплексність, названо складові цього уміння, які формуються в межах вивчення ряду дисциплін, схарактеризовано стан та шляхи модернізації підготовки майбутніх вчителів початкової школи до такого виду діяльності. | ua |
dc.description.abstract | В статье основное внимание сосредоточено на смыслово технологическом обеспечении процесса формирования у студентов специальности “Начальное образование” умения организовывать проектную деятельность учеников по природоведению. Доказана его комплексность, названы составляющие этого умения, которые формируются в пределах изучения ряда дисциплин, схарактеризовано состояние и пути модернизации подготовки будущих учителей начальной школы к такому виду деятельности. | ua |
dc.description.abstract | In the article basic attention is concentrated on the semantically technological providing of process of forming for the students of speciality “Primary education” of ability to organize project activity of students from natural history. His complexity is well-proven, the constituents of this ability, which are formed within the limits of study of row of disciplines, skharakterizovano state and ways of modernization of preparation of future teachers of initial school, are adopted to such type of activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | змістово-технологічне зебезпечення | ua |
dc.subject | міні-проекти з природознавства | ua |
dc.subject | уміння організовувати проектну роботу учнів | ua |
dc.subject | содержательно-технологическое обеспечение | ua |
dc.subject | мини-проекты по естествознанию | ua |
dc.subject | умение организовывать проектную работу учащихся | ua |
dc.subject | meaningful technological support | ua |
dc.subject | mini-projects in the natural sciences | ua |
dc.subject | the ability to organize project work students | ua |
dc.subject.classification | 378. 14: 502.2 | ua |
dc.title | Змістово-технологічне забезпечення процесу формування у майбутніх учителів початкової школи уміння організовувати проектну діяльність учнів з природознавства | ua |
dc.title.alternative | The technological providing is rich in content of process forming for the future teachers of initial school of ability to organize project activity of students on natural history | ua |
dc.type | Article | ua |