У статті основна увага зосереджена на змістово-технологічному забезпеченні процесу формування у студентів спеціальності “Початкова освіта” уміння організовувати проектну діяльність учнів з природознавства. Доведено його комплексність, названо складові цього уміння, які формуються в межах вивчення ряду дисциплін, схарактеризовано стан та шляхи модернізації підготовки майбутніх вчителів початкової школи до такого виду діяльності.
В статье основное внимание сосредоточено на смыслово технологическом обеспечении процесса формирования у студентов специальности “Начальное образование” умения
организовывать проектную деятельность учеников по природоведению. Доказана его комплексность, названы составляющие этого умения, которые формируются в пределах изучения ряда дисциплин, схарактеризовано состояние и пути модернизации подготовки будущих учителей начальной школы к такому виду деятельности.
In the article basic attention is concentrated on the semantically technological providing of process of forming for the students of speciality “Primary education” of ability to organize project activity of students from natural history. His complexity is well-proven, the constituents of this ability, which are formed within the limits of study of row of disciplines, skharakterizovano state and ways of modernization of preparation of future teachers of initial school, are adopted to such type of activity.