У статті висвітлюється проблема підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності у
галузі фізичного виховання та оздоровлення дітей дошкільного віку. Розглянуто методичні аспекти
підготовки майбутніх вихователів до проведення українських народних рухливих ігор з дітьми дошкільного
віку. Обґрунтовано доцільність використання активних методів навчання для якісного оволодіння
майбутніми педагогами професійним досвідом у галузі фізичного виховання дошкільників. З’ясовано
необхідність оптимізації системи фізичного виховання та оздоровлення дітей дошкільного віку шляхом
використанням різноманітного арсеналу засобів фізичної культури.
В статье освещается проблема подготовки будущих педагогов к профессиональной деятельности в
области физического воспитания и оздоровления детей дошкольного возраста. Рассмотрены
методические аспекты подготовки будущих воспитателей к проведению украинских народных подвижных
игр с детьми дошкольного возраста. Обоснована целесообразность использования активных методов
обучения с целью качественного овладения будущими педагогами профессиональным опытом в сфере
физического развития детей дошкольного возраста. Становится очевидной необходимость оптимизации
системы физического воспитания дошкольников с использованием разнообразного арсенала средств
физической культуры.
The article elucidates the problem of preparing future teachers for professional activity of physical education
and improvement of preschool age children. It reviewed the methodical aspects of preparing future teachers for
conducting Ukrainian national mobile games for preschool age children. It substantiated of using active teaching
methods for the qualitative mastering of future teachers by professional experience of physical education. It
necessity has been found the optimization of the system of physical education and improvement of preschool age
children by using the various arsenals means of physical culture.