ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рибалко, Л. М.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-07-15T10:22:21Z | |
dc.date.available | 2020-07-15T10:22:21Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Рибалко Л. М. Значення еколого-еволюційного підходу у вивченні біології в школі / Л. М. Рибалко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 15 (25). - C. 221-224. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30480 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема втілення еколого-еволюційного підходу у змісті шкільної біологічної освіти. Розкрито значення еколого-еволюційного підходу в розумінні цілісності живої природи, який реалізує інтегруючу роль ідеї еволюції та екологічного виховання учнів. | ua |
dc.description.abstract | The article focuses on proving of introduction of ecological-evolutional approach is examined in maintenance of school biological education. The role of ecological-evolutional approach is exposed in the integral understanding of living nature, which is able to realize the integrating role of idea of evolution and ecological education of schoolboys is exposed. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | еколого-еволюційний підхід | ua |
dc.subject | цілісність живої природи | ua |
dc.subject | цілісні знання | ua |
dc.subject | біологія | ua |
dc.subject | ecological-evolutional approach | ua |
dc.subject | integrity of living nature | ua |
dc.subject | integral knowledge | ua |
dc.subject | biology | ua |
dc.subject.classification | 37.502.211«71» | ua |
dc.title | Значення еколого-еволюційного підходу у вивченні біології в школі | ua |
dc.type | Article | ua |