Show simple item record

dc.contributor.author William L.McBride
dc.date.accessioned 2020-07-13T15:06:05Z
dc.date.available 2020-07-13T15:06:05Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation William L.McBride. Western Liberalism at Twilight (?) / William L.McBride // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2019. – № 2 (25). – C. 211-223. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/30444
dc.description.abstract The chorus of doubts concerning the continued viability of the Western liberal tradition itself, in both ideational and institutional aspects, has grown much louder over the past several years. Can this tradition be said to be in a time of twilight – that time that falls? It is this question that would be explored in this paper. While searching the confirmation of the position, indicated in the title of the paper, author turns to contemporary ideological sources of Western liberalism. Such concepts as capitalism, socialism, justice, democracy are considered in this context based on the works of two thinkers, John Rawls and Fred Dallmayr. By stressing ideal justice and ignoring concrete injustice, Rawls’ ideas seem strange even apart from the present crisis. The subsequent evolution of his thoughts is estimated by the author as the transition from daylight to twilight. It has manifested in Rawls’ refusal to apply his principles of justice to the international arena, his condescending attitude toward underdeveloped countries. The atmosphere of The Law of Peoples is still redolent of the assumption of American hegemony. The author wishes to extract from Dallmayr’s book for present purposes is above all his commitment to a version of socialism. But what neither Dallmayr nor Rawls and other liberal thinkers will gainsay is that central to the twilight zone in which we are wandering is the heavy hand of global capitalism. The next problem is that the modern liberal democratic theory has always professed to make the assumption of equality, but it has never fully embraced it. The most important conceptual element in accounting for this failure is the notion of majority rule. The author mentions three difficulties with the idea of majority rule: the problem of time and the problem of the identity of the human units who compose the majority, and the problem of information. He analyzes the recent political evolutions of both the United Kingdom and the United States, and France as well, which have certainly given Western liberalism a badname in many quarters. ua
dc.description.abstract За останні кілька років хор сумнівів відносно збережувальної життєз-датності самої західної ліберальної традиції, як в ідеальному, так і в інсти-туційному аспектах, став набагато голоснішим. Чи можна сказати щодо цієї традиції, що перебування у сутінках веде до занепаду? Саме це питання буде розглянуто в даній статті. У пошуках підтвердження позиції, зазначеної у назві статті, автор звертається до сучасних ідеологічних джерел західного лібералізму. Такі концепції, як капіталізм, соціалізм, справедливість, демо-кратія, розглядаються в цьому контексті на основі праць двох мислителів, Джона Ролза і Фреда Даллмейра. Підкреслюючи ідеальну справедливість та ігноруючи конкретну несправедливість, ідеї Ролза видаються дивними в цілому, навіть не кажучи вже про нинішню кризу. Подальша еволюція його думки оцінюється автором як перехід від денного світла до сутінків. Це проявилося у відмові Ролза застосувати свої принципи справедливості на міжнародній арені, в його поблажливому ставленні до слаборозвинених країн. Атмосфера «Права народів» все ще просякнута духом американської гегемонії. У книзі Даллмейра для зазначених цілей автора приваблює перш за все його прихильність версії соціалізму. У той же час ні Даллмейр, ні Ролз, ні інші ліберальні мислителі не розуміють того, що в центрі сутінкової зони, в якій ми блукаємо, знаходиться важка рука глобального капіталізму. На-ступна проблема полягає у тім, що сучасна ліберально-демократична тео-рія завжди заявляла, що передбачає ідею рівності, але ніколи повністю її не реалізовувала. Найбільш важливим концептуальним елементом з ураху-ванням цього збою є поняття права більшості. Автор виокремлює три про-блеми, пов’язані з ідеєю права більшості: проблема часу і проблема іден-тичності окремих індивідів, що складають більшість, і проблема інформації. Він аналізує недавні політичні еволюції як Об’єднаного Королівства, так і Сполучених Штатів, а також Франції, які, безумовно, забезпечили західному лібералізму погану славу в багатьох сферах. ua
dc.description.abstract За последние несколько лет хор сомнений относительно сохраняющей-ся жизнеспособности самой западной либеральной традиции, как в идеаль-ном, так и в институциональном аспектах, стал намного громче. Можно ли сказать относительно этой традиции, что пребывание в сумерках ведет к упадку? Именно этот вопрос будет рассмотрен в данной статье. В поисках подтверждения позиции, указанной в названии статьи, автор обращает-ся к современным идеологическим источникам западного либерализма. Такие концепции, как капитализм, социализм, справедливость, демокра-тия, рассматриваются в этом контексте на основе работ двух мыслителей, Джона Ролза и Фреда Даллмейра. Подчеркивая идеальную справедливость и игнорируя конкретную несправедливость, идеи Ролза представляют-ся странными в целом, не говоря уже о нынешнем кризисе. Последующая эволюция его мысли оценивается автором как переход от дневного света к сумеркам. Это проявилось в отказе Ролза применить свои принципы спра-ведливости на международной арене, в его снисходительном отношении к слаборазвитым странам. Атмосфера «Права народов» все еще проникнута духом американской гегемонии. В книге Даллмейра для обозначенных целей автора привлекает прежде всего его приверженность версии социализ-ма. В то же время ни Даллмейр, ни Ролз, ни другие либеральные мыслители не понимают того то, что в центре сумеречной зоны, в которой мы блужда-ем, находится тяжелая рука глобального капитализма. Следующая пробле-ма заключается в том, что современная либерально-демократическая тео-рия всегда заявляла, что предполагает идею равенства, но никогда полнос-тью ее не реализовывала. Наиболее важным концептуальным элементом с учетом этого сбоя является понятие права большинства. Автор выделяет три трудности, связанные с идеей права большинства: проблема времени и проблема идентичности отдельных индивидов, составляющих большин-ство, и проблема информации. Он анализирует недавние политические эволюции как Объединенного Королевства, так и Соединенных Штатов, а также Франции, которые, безусловно, обеспечили западному либерализму дурную славу во многих сферах. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject Western liberalism ua
dc.subject global capitalism ua
dc.subject socialism ua
dc.subject justice ua
dc.subject democracy ua
dc.subject majority rule ua
dc.subject twilight ua
dc.subject західний лібералізм ua
dc.subject глобальний капіталізм ua
dc.subject соціалізм ua
dc.subject справедливість ua
dc.subject демократія ua
dc.subject право більшості ua
dc.subject сутінки ua
dc.subject западный либерализм ua
dc.subject глобальный капитализм ua
dc.subject социализм ua
dc.subject справедливость ua
dc.subject демократия ua
dc.subject право большинства ua
dc.subject сумерки ua
dc.subject.classification 130.2 + 32.019.51 ua
dc.title Western Liberalism at Twilight (?) ua
dc.title.alternative Західний лібералізм в сутінках (?) ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics