ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мартюшева, А. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-05T14:49:08Z | |
dc.date.available | 2020-06-05T14:49:08Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Мартюшева, А. Сучасні концепції автономії індивіда у контексті невизначеності освітніх орієнтирів / А. Мартюшева // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – № 2 (13). – C. 333-346. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29324 | |
dc.description.abstract | Філософія постмодернізму, з одного боку, стала поштовхом до перегляду монологічної моделі викладацької діяльності і надання учням простору для творчої самореалізації в навчальному процесі. Однак, з іншого боку, автономія учнівської молоді у межах постмодерного світогляду залишається явищем невизначеним у зв’язку з принциповою невизначеністю у ньому поняття автономії. З одного боку, це дає простір для його інтерпретацій, однак, з іншого, робить його вразливим до зацікавлених маніпуляцій. Сучасні концепції автономії, виходячи за межі постмодерного світогляду, формують рамкове визначення автономії, концентруючись не на віднайденні її сутності, а на процедурі її здійснення, що знижує маніпулятивні ризики, при цьому уникаючи регресу в понятійну тотальність модерного зразку. | ua |
dc.description.abstract | Философия постмодернизма, с одной стороны, стала толчком к пере-смотру монологической модели преподавательской деятельности и предоставлению учащимся пространства для творческой самореализации в ходе учебного процесса. Однако, с другой стороны, автономия учащейся молодежи в рамках постмодернистского мировоззрения остается явлением не-определенным в связи с принципиальной неопределенностью в нём понятия автономии. С одной стороны, это дает простор для его интерпретаций, однако, с другой, делает его уязвимым к заинтересованным манипуляциям. Современные концепции автономии, выходя за пределы постмодерного мировоззрения, формируют рамочное определение автономии, концентрируясь не на отыскании ее сущности, а на процедуре ее осуществления, что снижает манипулятивные риски, при этом избегая регресса в понятийную тотальность модерного образца. | ua |
dc.description.abstract | Philosophy of postmodernism, on the one hand, became the impetus for the revision of the monological model of teaching and for providing students enough space for creative self-realization during the training process. However, on the other hand, the autonomy of students within the postmodern worldview remains uncertain phenomenon because of the fundamental uncertainty of the concept of autonomy in it. On the one hand, it creates the space for interpretations, but on the other, makes the notion vulnerable to the different manipulations. Going beyond the postmodern worldview, contemporary approaches to autonomy form its framework definition, focusing not on its nature, but on the procedure for its implementation, which reduces the risks of manipulations without returning to the modern totality of concepts. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | індивід | ua |
dc.subject | автономія індивіда | ua |
dc.subject | освітні орієнтири | ua |
dc.subject | постмодерний світогляд | ua |
dc.subject | индивид | ua |
dc.subject | автономия индивида | ua |
dc.subject | образовательные ориентиры | ua |
dc.subject | постмодернистское мировоззрение | ua |
dc.subject | the individual | ua |
dc.subject | the autonomy of the individual | ua |
dc.subject | educational guidance | ua |
dc.subject | postmodern worldview | ua |
dc.subject.classification | 123.1+37.014 | ua |
dc.title | Сучасні концепції автономії індивіда у контексті невизначеності освітніх орієнтирів | ua |
dc.type | Article | ua |