Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Неоліберальна модель глобального розвитку, критична соціальна філософія освіти і світові системні перспективи демократичної інституалізації. [Частина перша. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки як світові проблеми системи освіти та соціуму]

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зінченко, В.
dc.date.accessioned 2020-06-05T14:42:51Z
dc.date.available 2020-06-05T14:42:51Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Зінченко, В. Неоліберальна модель глобального розвитку, критична соціальна філософія освіти і світові системні перспективи демократичної інституалізації. [Частина перша. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки як світові проблеми системи освіти та соціуму] / В. Зінченко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2013. – № 2 (13). – C. 236-260. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29320
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню процесів сучасної світової системи освіти в умовах глобалізації. Розглядаються тенденції освіти та моделі інститутів глобалізованого суспільства сучасності в контексті особливості взаємовідношення освіти і соціуму, людини і держав. Здійснюється дослідження і системний аналіз неоліберальних реформ на рівні суспільства загалом і освіти зокрема. Досліджуються змістовні, структурні і функціональні характеристики концепції «критичної соціальної філософії освіти» в контексті інституційних тенденцій суспільної практики, а також форми і можливості її методологічного застосування. Стверджується, що глобалізація і технологічна революція повинні бути використані для радикальної перебудови та реконструкції освіти для її служіння демократії та прогресивних соціальних змін. Усвідомлення уроків глобального розвитку є необхідним як для теоретичного осмислення сьогоднішніх перспектив світової прогресивної політики загалом та у сфері освіти зокрема, так і для практичних спроб змінити наш світ в інтересах суспільної більшості. ua
dc.description.abstract Статья посвящена исследованию процессов современной мировой системы образования в условиях глобализации. Рассматриваются тенденции образования и модели институтов глобализирующегося общества современности в контексте особенности взаимоотношения образования и социума, человека и государства, процессов. Осуществляется исследование и системный анализ неолиберальных реформ на уровне общества в целом и образования в частности. Исследуются содержательные, структурные и функциональные характеристики концепции «критической социальной философии образования» в контексте институциональных тенденций общественной жизни, а также формы и возможности ее методологического применения. Утверждается, что глобализация и технологическая революция должны быть использованы для радикальной перестройки и реконструкции образования для его служения демократии и прогрессивных социальных изменений. Осознание уроков глобального развития является необходимым как для теоретического осмысления сегодняшних перспектив мировой прогрессивной политики в целом и в сфере образования в частности, так и для практических попыток изменить наш мир в интересах общественного большинства. ua
dc.description.abstract The article deals with the processes of the modern world system of education in the context of globalization. The author examines trends in educational institutions and models of globalizing society in the context of particular relationships of education and society, man and the state, and processes. The research and systems analysis of neoliberal reforms on the level of society in general and education in particular is done. The author discovers substantive, structural and functional characteristics of the concept of «critical social philosophy of education» in the context of institutional tendencies of social life, as well as forms and possibilities of its methodological application. The author underlines that globalization and the technological revolution are to be used for a radical restructuring and reconstruction of education for his service to democracy and progressive social change. Awareness lessons of the global development are necessary for the theoretical understanding of today’s global outlook on progressive politics in general and in education in particular, and for the practical attempts to change our world for the public majority. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject глобальний конституціоналізм ua
dc.subject неолібералізм ua
dc.subject демократична освіта ua
dc.subject інтернет-університет ua
dc.subject мережевий інститут ua
dc.subject комерціалізація освіти ua
dc.subject наукова діяльність ua
dc.subject суспільний сектор ua
dc.subject вища школа ua
dc.subject ринковий підхід ua
dc.subject критична соціальна філософія освіти ua
dc.subject педагогіка пригноблених ua
dc.subject критична свідомість ua
dc.subject громадянське суспільство ua
dc.subject глобальный конституционализм ua
dc.subject неолиберализм ua
dc.subject демократическое образование ua
dc.subject интернет-университет ua
dc.subject сетевой институт ua
dc.subject коммерциализация образования ua
dc.subject научная деятельность ua
dc.subject общественный сектор ua
dc.subject высшая школа ua
dc.subject рыночный подход ua
dc.subject критическая социальная философия образования ua
dc.subject педагогика угнетенных ua
dc.subject критическое сознание ua
dc.subject гражданское общество ua
dc.subject global constitutionalism ua
dc.subject neoliberalism ua
dc.subject democracy education ua
dc.subject online university ua
dc.subject institute network ua
dc.subject commercialization of education ua
dc.subject science ua
dc.subject public sector ua
dc.subject higher education ua
dc.subject market-based approach ua
dc.subject the critical social philosophy of education ua
dc.subject pedagogy of the oppressed ua
dc.subject critical consciousness ua
dc.subject civil society ua
dc.subject.classification 37.013:116+37.014 ua
dc.title Неоліберальна модель глобального розвитку, критична соціальна філософія освіти і світові системні перспективи демократичної інституалізації. [Частина перша. Неоліберальна модель глобального розвитку і її наслідки як світові проблеми системи освіти та соціуму] ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу