Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Предборська, І.
dc.date.accessioned 2020-06-03T19:01:16Z
dc.date.available 2020-06-03T19:01:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Предборська І. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 304-312. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29245
dc.description.abstract The article is a brief review of presentations at the international symposium of the Central European Philosophy of Education Society in Slovakia in 2016: “Continental Pedagogy: Its Problems and Challenges Through the Lens of History and Philosophy”. The work of two sections is analyzed. One of them is devoted to continental pedagogy in its regional and historical aspects; the participants of the second sections analyzed the philosophical problems of continental pedagogy. Understanding contemporary educational processes through interaction of the pedagogical and philosophical research traditions is not only powerful impetus for the deployment of innovative trends in education, but it also creates a conceptual framework for interdisciplinary dialogue between pedagogy and philosophy, as it is in the case, for example, with philosophy of education. ua
dc.description.abstract В статті презентований короткий оглядвиступів на міжнародному симпозіумі Центрально-європейського товариства філософів освіти в Словаччині 2016 року, тема якого — «Континентальна педагогіка: її проблеми та виклики крізь призму історії та філософії». Висвітлюється робота двох секцій. На одній розглядалася континентальна педагогіка в її регіональному та історичному аспектах, на другій аналізувалися філософські проблеми континентальної педагогіки. Осмислення сучасних освітніх процесів шляхом зустрічної взаємодії педагогічної і філософської дослідницьких традицій не лишень надає потужного імпульсу для розгортання інноваційних тенденцій в освіті, але й створює концептуальні засади для міждисциплінарного діалогу міжпедагогікою і філософією, що виявилося у виникненні філософії освіти. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject continental pedagogy ua
dc.subject philosophy of education ua
dc.subject philosophy ua
dc.subject symposium ua
dc.subject education ua
dc.subject history ua
dc.subject Central European Philosophy of Education Society ua
dc.subject CEUPES ua
dc.subject континентальна педагогіка ua
dc.subject філософія освіти ua
dc.subject філософія ua
dc.subject симпозіум ua
dc.subject освіта ua
dc.subject історія ua
dc.subject Центрально-європейське товариство філософії освіти ua
dc.subject.classification 130.2+37.02 ua
dc.title Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) ua
dc.title.alternative Continental Pedagogy Through the Eyes of CEUPES Symposium Participants ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу