ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пролеєв, С.![]() |
|
dc.contributor.author | Шамрай, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2020-06-03T12:57:45Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T12:57:45Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Пролеєв С. Компетентнісний підхід у філософії освіти : можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 196-212. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29236 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цього процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентнос- тей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на трьох освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning. | ua |
dc.description.abstract | This article analyzes the potential and problems of determining the content of education based on competencies. Were identified the main impacts of this process. Particular attention is paid to the implementation of the principle of comparability in the construction of modern educational standards. Analyzed the contradictions of General competences of the project Tuning. In the two tables are integrated contradiction competence on three educational levels and general competencies two lists of project Tuning. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | зміст освіти | ua |
dc.subject | компетентності | ua |
dc.subject | освітній стандарт | ua |
dc.subject | порівнянність в освіті | ua |
dc.subject | educational content | ua |
dc.subject | competency | ua |
dc.subject | educational standard | ua |
dc.subject | comparable education | ua |
dc.subject.classification | 372.8 | ua |
dc.title | Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми | ua |
dc.title.alternative | Competence approach in the philosophy of education: capabilities and problems | ua |
dc.type | Article | ua |