ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Герасимова, И. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-03T12:51:21Z | |
dc.date.available | 2020-06-03T12:51:21Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Герасимова И. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - № 1 (20). - С. 79-96. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29232 | |
dc.description.abstract | Globalisation processes covering a planetary nature, and the planetary community, create new problems of synergetics education. Threats increasing global risks are forcing the scientific community to shift towards cooperation and joint solution of planetary problems. In this paper the author develops the idea of forming a multidimensional thinking, appropriate to the future of civilization. The concept of convergence is used as key to the integration of humanitarian and technological in engineering education. The author develops the idea of transdisciplinary approach in training specialists for higher education. New approaches in the formation of the methodological thinking in the project activities offer, the main characteristics of which will be the ability to anticipate risks. | ua |
dc.description.abstract | Глобалізаційні процеси, що охоплюють планетарну природу і планетарне співтовариство, породжують нові проблеми синергетики освіти. Загрози зростаючих глобальних ризиків змушують наукове співтовариство переорієнтуватися в напрямку співпраці та спільного вирішення планетарних проблем. У статті розвиваються ідеї формування багатовимірного мислення, відповідного майбутній цивілізації. Поняття конвергенції розглядається як ключове на шляху об’єднання гуманітарного і технічного в інженерній освіті. Розвиваються ідеї трансдисциплінарного підходу в навчанні фахівців вищої школи. Пропонуються нові підходи у формуванні методологічного мислення в проективній діяльності, характерною рисою якого стане здатність передбачати ризики. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | synergetics of education | ua |
dc.subject | complexity | ua |
dc.subject | global risks | ua |
dc.subject | transdisciplinarity | ua |
dc.subject | convergence of humanitarian and technical | ua |
dc.subject | self-education | ua |
dc.subject | the art of thinking | ua |
dc.subject | синергетика освіти | ua |
dc.subject | складність | ua |
dc.subject | глобальні ризики | ua |
dc.subject | трансдисциплінарність | ua |
dc.subject | конвергенція гуманітарного і технічного | ua |
dc.subject | самоосвіта | ua |
dc.subject | мистецтво мислення | ua |
dc.subject.classification | 130.2+378.4 | ua |
dc.title | Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании | ua |
dc.title.alternative | The Formation of Human-geo-kosmodimensional Thinking in Engineering Education | ua |
dc.title.alternative | Формування людино-гео-космомірного мислення в інженерній освіті | ua |
dc.type | Article | ua |