Перегляд № 2(13) по темі "філософія освіти"

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Скиртач, В.; Періг, О. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    У статті представлені буттєві підстави опосередкування між філософською свідомістю і областю формування суб’єктивності та суб’єкта за допомогою освіти. Автори розглядають наслідки постмодерністського розуміння суб’єкта як ...
  • Ганаба, С. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    Одним із дослідницьких напрямів філософії освіти є філософія дидактики. Як дослідницький напрям вона здійснює теоретично-світоглядний аналіз навчальної діяльності відповідно до антропологічних орієнтирів та ...
  • Шевчук, Д. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    У рецензії розглянуто та проаналізовано основні ідеї, що представлені в праці Жака Рансьєра «Учитель-незнайко». Зокрема, зосереджено увагу на суті універсального методу навчання, що виводиться із педагогіки Жозефа Жакото. ...
  • Предборська, І. (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    В статті висвітлено роботу ХХІІІ світового філософського Конгресу, що відбувався в Афінах 2013 року. Проаналізовано його матеріали, на основі яких виокремлено основні філософські проблеми, зокрема такі: ...