Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Murawska, A.
dc.date.accessioned 2020-06-01T08:29:49Z
dc.date.available 2020-06-01T08:29:49Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Murawska, A. Multidimensionality of autonomy in universities and higher education / A. Murawska // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2018. – № 2 (23). – C. 259-264. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29163
dc.description.abstract The article presents central issues discussed during international conference «Crises of autonomy in universities and higher education». The conference was carried out at University of Szczecin, Poland (14-15th September 2018), which has a 25 years long tradition in organizing conferences on higher education. Researchers from Poland, Italy, Lithuania, Ukraine and Great Britain participated in the debate what enabled to show the problems from global perspective. The author mainly refers to the essence of academic autonomy along with its specific features as they were formulated by conference participants. She pointed out dynamics and multidimensionality. Autonomy is not unequivocally positive phenomenon what was time and again underlined at the conference, therefore it release various challenges and threats. The author presents them together with prospects of overcoming them, among them reflexivity oriented education as well as studying and researching based on three pillars: care, curiosity and community. ua
dc.description.abstract У статті розглядаються основні питання, що обговорювалися під час міжнародної конференції «Кризи автономії в університетах та вищій освіті». Конференція була проведена в Університеті Щецина, Польща (14-15 верес-ня 2018 року), який має 25-річну традицію в організації конференцій з вищої освіти. Дослідники з Польщі, Італії, Литви, України та Великобританії взяли участь у дебатах, що дозволило показати проблеми з глобальної перспективи. В основному автор посилається на сутність академічної автономії та її специфічні особливості, сформульовані учасниками конференції. Вона вказує на динаміку і багатовимірність. Автономія не є однозначно позитивним явищем, що було знову і знову підкреслено на конференції, тому містить різні виклики і загрози. Автор викладає їх разом з перспективами їх подолання, серед них орієнтовану на рефлексивність освіту, а також на вивчення та дослідження, що базуються на трьох стовпах: турбота, цікавість і спільність. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject autonomy ua
dc.subject university ua
dc.subject higher education ua
dc.subject debate ua
dc.subject автономія ua
dc.subject університет ua
dc.subject вища освіта ua
dc.subject дебати ua
dc.subject.classification 38.014.15 ua
dc.title Multidimensionality of autonomy in universities and higher education ua
dc.title.alternative Багатовимірність автономії в університетах і вищій освіті ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу