ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Журавська, Н. С. | |
dc.contributor.author | Ящук, С. П. | |
dc.contributor.author | Сальвенчук, С. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-03-26T10:53:26Z | |
dc.date.available | 2020-03-26T10:53:26Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Журавська Н. С. Перспективи розвитку творчого потенціалу працівника : європейський вимір / Н. С. Журавська, С. П. Ящук, С. С. Сальвенчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 96-100. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27780 | |
dc.description.abstract | Визначальна роль керівника пов’язана з наділенням його владними повноваженнями, через які він впливає на колектив. Суб’єктивний елемент стилю керівника містить рівень професійної підготовки керівника, особливості характеру й темпераменту, моральні цінності, комунікативні здібності, поведінкові аспекти. Стиль управління менеджера не може бути особистою справою керівника, у зв’язку з тим що стиль впливає на діяльність усієї системи, так як є формою реалізації економічних і соціально-психологічних відносин у процесі керівництва колективом. Тому стиль керівника характеризується як соціальне явище в силу відображення в ньому переконань менеджера, постійно аналізується, оцінюється, сприймається підлеглими й формує певну систему відносин на всіх рівнях ієрархії. Керівники, виховані в різних національних традиціях та умовах, дотримуються різних думок щодо поведінки й управління: участі в прийнятті рішень (данські й фінські керівники частіше за британських, німецьких і французьких колег, зокрема, в соціальній сфері залучали до процесу прийняття рішень підлеглих); автономності підлеглих (підлеглі данських і фінських керівників частіше, ніж підлеглі британських, німецьких і французьких, зокрема, в соціальній сфері брали участь у процесі прийняття рішень); винагороди (данські керівники найчастіше відзначали необхідність винагороди для підлеглих); чіткого визначення ролі (британські керівники частіше, ніж їхні колеги з північних країн, уважали необхідним чітке визначення ролей керівників і підлеглих); управління конфліктом (британські, німецькі та французькі керівники, зокрема, в соціальній сфері більше, ніж фінські й данські, підкреслювали роль керівника в управлінні конфліктом); індивідуалізму (британські та данські керівники надають більшого значення, ніж фінські, німецькі, шведські, потребам конкретних співробітників). | ua |
dc.description.abstract | The defining role of the leader is related to his authority, through which he influences the team. The subjective element of style of the leader contains: the level of professional training of the leader, features of character and temperament, moral values, communicative abilities, behavioral aspects. Management style cannot be a personal matter of the manager due to the fact that style affects the activity of the whole system, as it is a form of economic and social-psychological relations in the process of leadership of the team. Therefore, the style of the leader is characterized as a social phenomenon, due to the reflection of the manager’s beliefs, constantly analyzed, evaluated, perceived by subordinates and forms a certain system of relations at all levels of the hierarchy. Leaders educated in different national traditions and conditions have different opinions about behavior and management: participation in decision-making (Danish and Finnish leaders, more often than British and German and French, particularly in the social sphere, have involved colleagues in the decision-making process of employees); autonomy of employees (employees of Danish and Finnish leaders more often than employees of British, German and French, in particular in the social sphere, participated in the decision-making process); remuneration (Danish supervisors most often noted the need for remuneration for employees); a clear definition of the role (more often than not their counterparts in the Nordic countries considered it necessary to have a clear definition of the roles of leaders and employees); conflict management (British, German and French leaders, in particular in the social sphere, more than Finnish and Danish, emphasized the role of the leader in conflict management); individualism (British and Danish leaders attach more importance than Finnish, German, Swedish, to the needs of specific employees). | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | особистість | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | розвиток | ua |
dc.subject | поведінка | ua |
dc.subject | керівник | ua |
dc.subject | управління | ua |
dc.subject | національні традиції | ua |
dc.subject | творчий потенціал | ua |
dc.subject | personality | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | development | ua |
dc.subject | behavior | ua |
dc.subject | leader | ua |
dc.subject | management | ua |
dc.subject | national traditions | ua |
dc.subject | creative potential | ua |
dc.subject.classification | 37.07 | ua |
dc.title | Перспективи розвитку творчого потенціалу працівника: європейський вимір | ua |
dc.title.alternative | Aspects of development employer’s creative potential: a European dimension | ua |
dc.type | Article | ua |