Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Перспективи розвитку творчого потенціалу працівника: європейський вимір

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Журавська, Н. С.
dc.contributor.author Ящук, С. П.
dc.contributor.author Сальвенчук, С. С.
dc.date.accessioned 2020-03-26T10:53:26Z
dc.date.available 2020-03-26T10:53:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Журавська Н. С. Перспективи розвитку творчого потенціалу працівника : європейський вимір / Н. С. Журавська, С. П. Ящук, С. С. Сальвенчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 96-100. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27780
dc.description.abstract Визначальна роль керівника пов’язана з наділенням його владними повноваженнями, через які він впливає на колектив. Суб’єктивний елемент стилю керівника містить рівень професійної підготовки керівника, особливості характеру й темпераменту, моральні цінності, комунікативні здібності, поведінкові аспекти. Стиль управління менеджера не може бути особистою справою керівника, у зв’язку з тим що стиль впливає на діяльність усієї системи, так як є формою реалізації економічних і соціально-психологічних відносин у процесі керівництва колективом. Тому стиль керівника характеризується як соціальне явище в силу відображення в ньому переконань менеджера, постійно аналізується, оцінюється, сприймається підлеглими й формує певну систему відносин на всіх рівнях ієрархії. Керівники, виховані в різних національних традиціях та умовах, дотримуються різних думок щодо поведінки й управління: участі в прийнятті рішень (данські й фінські керівники частіше за британських, німецьких і французьких колег, зокрема, в соціальній сфері залучали до процесу прийняття рішень підлеглих); автономності підлеглих (підлеглі данських і фінських керівників частіше, ніж підлеглі британських, німецьких і французьких, зокрема, в соціальній сфері брали участь у процесі прийняття рішень); винагороди (данські керівники найчастіше відзначали необхідність винагороди для підлеглих); чіткого визначення ролі (британські керівники частіше, ніж їхні колеги з північних країн, уважали необхідним чітке визначення ролей керівників і підлеглих); управління конфліктом (британські, німецькі та французькі керівники, зокрема, в соціальній сфері більше, ніж фінські й данські, підкреслювали роль керівника в управлінні конфліктом); індивідуалізму (британські та данські керівники надають більшого значення, ніж фінські, німецькі, шведські, потребам конкретних співробітників). ua
dc.description.abstract The defining role of the leader is related to his authority, through which he influences the team. The subjective element of style of the leader contains: the level of professional training of the leader, features of character and temperament, moral values, communicative abilities, behavioral aspects. Management style cannot be a personal matter of the manager due to the fact that style affects the activity of the whole system, as it is a form of economic and social-psychological relations in the process of leadership of the team. Therefore, the style of the leader is characterized as a social phenomenon, due to the reflection of the manager’s beliefs, constantly analyzed, evaluated, perceived by subordinates and forms a certain system of relations at all levels of the hierarchy. Leaders educated in different national traditions and conditions have different opinions about behavior and management: participation in decision-making (Danish and Finnish leaders, more often than British and German and French, particularly in the social sphere, have involved colleagues in the decision-making process of employees); autonomy of employees (employees of Danish and Finnish leaders more often than employees of British, German and French, in particular in the social sphere, participated in the decision-making process); remuneration (Danish supervisors most often noted the need for remuneration for employees); a clear definition of the role (more often than not their counterparts in the Nordic countries considered it necessary to have a clear definition of the roles of leaders and employees); conflict management (British, German and French leaders, in particular in the social sphere, more than Finnish and Danish, emphasized the role of the leader in conflict management); individualism (British and Danish leaders attach more importance than Finnish, German, Swedish, to the needs of specific employees). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject особистість ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject поведінка ua
dc.subject керівник ua
dc.subject управління ua
dc.subject національні традиції ua
dc.subject творчий потенціал ua
dc.subject personality ua
dc.subject competence ua
dc.subject development ua
dc.subject behavior ua
dc.subject leader ua
dc.subject management ua
dc.subject national traditions ua
dc.subject creative potential ua
dc.subject.classification 37.07 ua
dc.title Перспективи розвитку творчого потенціалу працівника: європейський вимір ua
dc.title.alternative Aspects of development employer’s creative potential: a European dimension ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу