Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Створення інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу дошкільної освіти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Ковшар, О. В.
dc.date.accessioned 2020-02-18T12:11:48Z
dc.date.available 2020-02-18T12:11:48Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Ковшар, О. В. Створення інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу дошкільної освіти / О. В. Ковшар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 122-126. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27347
dc.description.abstract Визнання прав дитини з особливими освітніми потребами, її інтересів, потреб, надання допомоги у процесі соціалізації є дуже важливим на сучасному етапі розвитку освіти. Інклюзивне навчання в закладах дошкільної освіти вимагає створення спеціальних умов організації освітнього середовища. Інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти – це комплекс психолого-педагогічних та матеріальнотехнічних умов, що забезпечують інтеграцію життя дітей з ООП у закладі дошкільної освіти, фізичний, психологічний та розумовий розвиток дитини та сприяють подальшому становленню та соціалізації її особистості. Головне завдання інклюзивного середовища полягає у подоланні відхилень у розвитку вихованця з особливими потребами та профілактиці небажаних негативних тенденцій. Провідними принципами інклюзивного освітнього середовища є його готовність пристосовуватись до індивідуальних потреб різних категорій дітей, індивідуалізація та диференціація освітнього процесу, гуманні стосунки з кожною дитиною, підтримка її самостійності та активності, партнерської взаємодії з родиною, яка виховує дитину з особливими освітніми потребами. ua
dc.description.abstract Recognizing the rights of children with special educational needs, their interests, needs, assistance in the process of socialization is very important at the present stage of education development. Inclusive education in pre-school establishments requires the creation of special conditions for the organization of the educational environment. The inclusive educational environment of the institution of preschool education is a complex of psychological and pedagogical and material and technical conditions that ensure the integration of the life of children with PLOs in the institution of preschool education, physical, psychological and mental development of the child and contribute to the further formation and socialization of her personality. The main task of the inclusive environment is to overcome the deviations in the development of a pupil with special needs and to prevent unwanted negative tendencies. The main principles of the inclusive educational environment are its willingness to adapt to the individual needs of different categories of children, individualization and differentiation of the educational process; human relationships with each child, support for her independence and activity; partnering with a family that cares for a child with special educational needs. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інклюзивне середовище ua
dc.subject дитина з особливими освітніми потребами ua
dc.subject освітнє середовище ua
dc.subject принципи інклюзивного освітнього середовища ua
dc.subject завдання інклюзивного освітнього середовища ua
dc.subject складові інклюзивного освітнього середовища ua
dc.subject inclusive environment ua
dc.subject child with special educational needs ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject principles of inclusive educational environment ua
dc.subject tasks of inclusive educational environment ua
dc.subject components of inclusive educational environment ua
dc.subject.classification 37.014 ua
dc.title Створення інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу дошкільної освіти ua
dc.title.alternative Creation of an inclusive educational environment for children with special educational needs in a modern institution of preschool education ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics