Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бурлачук, Л. Ф.
dc.contributor.author Перепада, О. М.
dc.date.accessioned 2019-11-15T10:58:17Z
dc.date.available 2019-11-15T10:58:17Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Бурлачук, Л. Ф. Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку / Л. Ф. Бурлачук, О. М. Перепада // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ, 2012. - Вип. 37 (61). – С. 254-256. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26267
dc.description.abstract В статье освещены результаты эмпирического исследования, направленого на установление корреляционных связей в когнитивной и эмоциональной сферах личности детей младшего школьного возраста с гиперактивным расстройством и дислексией по сравнению с группой здоровых детей. Установлены дополнительные критерии диагностики гиперактивного расстройства психологами и дефектологами в условиях общеобразовательного учебного заведения. ua
dc.description.abstract This article outlines the results of empirical research aimed at establishing correlations in cognitive and emotional areas of the personality primary school children with hyperactive disorder and dyslexia, compared with a group of healthy children. Additional criteria are established for diagnosing of hyperactive disorder in a comprehensive school by psychologists and pathologists. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу