У даній статті розглядаються питання формування зв'язного монологічного мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальною недостатністю. Будучи особливим видом мовнленнєвої діяльності, зв'язкове монологічне мовлення відрізняється специфікою виконання мовних функцій, у зв'язку з чим, в даній роботі зроблена спроба проаналізувати стан проблеми особливостей розвитку зв'язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальним недорозвиненням.
В данной статье рассматриваются вопросы формирования связной монологической речи детей дошкольного возраста с интеллектуальной недостаточностью. Являясь особым видом речевой деятельности, связная монологическая речь отличается спецификой выполнения речевых функций, в связи с чем, в данной работе предпринята попытка проанализировать состояние проблемы особенностей развития связной монологической речи у детей старшего дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием.
The article considers the questions of the formation of a coherent monologue speech preschool children with intellectual insufficiency. As a special type of speech activity, connected monologic speech differs the specifics of the implementation of voice functions, in connection with which, in the work attempts to analyze the state of the problem of the peculiarities of development of a coherent monologue speech in children of preschool age with intellectual immaturity.