Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особенности формирования связной монологической речи у детей дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Демченко, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2019-10-16T13:29:26Z
dc.date.available 2019-10-16T13:29:26Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Демченко, Н. Ю. Особенности формирования связной монологической речи у детей дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием / Н. Ю. Демченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 54-59. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25959
dc.description.abstract У даній статті розглядаються питання формування зв'язного монологічного мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальною недостатністю. Будучи особливим видом мовнленнєвої діяльності, зв'язкове монологічне мовлення відрізняється специфікою виконання мовних функцій, у зв'язку з чим, в даній роботі зроблена спроба проаналізувати стан проблеми особливостей розвитку зв'язного монологічного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з інтелектуальним недорозвиненням. ua
dc.description.abstract В данной статье рассматриваются вопросы формирования связной монологической речи детей дошкольного возраста с интеллектуальной недостаточностью. Являясь особым видом речевой деятельности, связная монологическая речь отличается спецификой выполнения речевых функций, в связи с чем, в данной работе предпринята попытка проанализировать состояние проблемы особенностей развития связной монологической речи у детей старшего дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием. ua
dc.description.abstract The article considers the questions of the formation of a coherent monologue speech preschool children with intellectual insufficiency. As a special type of speech activity, connected monologic speech differs the specifics of the implementation of voice functions, in connection with which, in the work attempts to analyze the state of the problem of the peculiarities of development of a coherent monologue speech in children of preschool age with intellectual immaturity. ua
dc.language.iso ru ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject розумова відсталість ua
dc.subject атипія ua
dc.subject олігофренія ua
dc.subject дислалія ua
dc.subject ринолалія ua
dc.subject дисфонія ua
dc.subject дизартрія ua
dc.subject алалія ua
dc.subject дислексія ua
dc.subject дисграфія ua
dc.subject заїкання ua
dc.subject афазія ua
dc.subject умственная отсталость ua
dc.subject атипия ua
dc.subject олигофрения ua
dc.subject дислалия ua
dc.subject ринолалия ua
dc.subject дисфония ua
dc.subject дизартрия ua
dc.subject алалия ua
dc.subject дислексия ua
dc.subject дисграфия ua
dc.subject заикание ua
dc.subject афазия ua
dc.subject mental retardation ua
dc.subject аtypia ua
dc.subject mental retardation ua
dc.subject dislalia ua
dc.subject rynolalia ua
dc.subject dysphonia ua
dc.subject dysarthria ua
dc.subject alalia ua
dc.subject dyslexia ua
dc.subject dysgraphia ua
dc.subject stuttering ua
dc.subject aphasia ua
dc.subject.classification 159.922.7 ua
dc.title Особенности формирования связной монологической речи у детей дошкольного возраста с интеллектуальным недоразвитием ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу