Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Курикулум як архітектура освіти: інституційні, стратегічні і тактичні аспекти

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Клепко, С.
dc.date.accessioned 2013-04-06T19:13:51Z
dc.date.available 2013-04-06T19:13:51Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Клепко С. Курикулум як архітектура освіти: інституційні, стратегічні і тактичні аспекти / С. Клепко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 258-273 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2589
dc.description.abstract На даний час документи з політики та стратегії курикулуму української шкільної освіти відзначаються фрагмен­тарністю, що створює труднощі в опра­цюванні їх усім зацікавленим особам. Інституційні структури, що відповідають за розробку та проектування курикулуму, не забезпечують дієвого, прозорого та простого механізму створення політики курикулуму. Обговорю­ ються проект Рамок курикулуму, що повинен запропонувати чіткі правила розробки курикулуму, і запровадження спеціалізованих інституційних структур, що відповідають за розробку курикулуму. ru_RU
dc.description.abstract At present, curriculum policy and strategy documents of the Ukrainian school education are marked by a fragmentariness that makes difficulties in their study to all stakeholders. Responsible for curriculum development and design institutional structures do not provide the effective, transparent and simple mechanism of curriculum policy making. Curriculum Framework Project that should offer clear rules of Curriculum development and introduction of specific institutional structures which should be responsible for Curriculum development are discussed in this article. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject курикулум ru_RU
dc.subject проект Рамок курикулуму ru_RU
dc.subject curriculum ru_RU
dc.subject Curriculum Framework Project ru_RU
dc.title Курикулум як архітектура освіти: інституційні, стратегічні і тактичні аспекти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics