Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вікторов, В.
dc.contributor.author Приходько, В.
dc.date.accessioned 2013-04-06T19:09:42Z
dc.date.available 2013-04-06T19:09:42Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Вікторов В., Приходько В. Значення, рольта сенс макропедагогіки для сучасної України / В. Вікторов, В. Приходько // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 252-257 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2588
dc.description.abstract У статті доводиться необхідність введення до обігу поняття «макропедагогіка», яке, на думку авторів, об'єктивно віддзеркалює певні процеси у вищій школі України. У цьому аспекті критично розгля­даються стандарти вищої освіти, висуваються пропозиції щодо удосконалення освітнього середовища в країні. ru_RU
dc.description.abstract The necessity of introduction of concept «macro pedagogy» is grounded in this article which, to the author's mind, objectively reflects some processes at higher school of Ukraine. The standards of higher education are critically examined in this aspect. The propositions relating to the improvement of educational environment in the country are examined. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject макропедагогіка ru_RU
dc.subject вища школа України ru_RU
dc.subject macro pedagogy ru_RU
dc.subject higher school of Ukraine ru_RU
dc.title Значення, рольта сенс макропедагогіки для сучасної України ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу