ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вікторов, В.![]() |
|
dc.contributor.author | Приходько, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-04-06T19:09:42Z | |
dc.date.available | 2013-04-06T19:09:42Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Вікторов В., Приходько В. Значення, рольта сенс макропедагогіки для сучасної України / В. Вікторов, В. Приходько // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 252-257 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2588 | |
dc.description.abstract | У статті доводиться необхідність введення до обігу поняття «макропедагогіка», яке, на думку авторів, об'єктивно віддзеркалює певні процеси у вищій школі України. У цьому аспекті критично розглядаються стандарти вищої освіти, висуваються пропозиції щодо удосконалення освітнього середовища в країні. | ru_RU |
dc.description.abstract | The necessity of introduction of concept «macro pedagogy» is grounded in this article which, to the author's mind, objectively reflects some processes at higher school of Ukraine. The standards of higher education are critically examined in this aspect. The propositions relating to the improvement of educational environment in the country are examined. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | макропедагогіка | ru_RU |
dc.subject | вища школа України | ru_RU |
dc.subject | macro pedagogy | ru_RU |
dc.subject | higher school of Ukraine | ru_RU |
dc.title | Значення, рольта сенс макропедагогіки для сучасної України | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |