Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності експериментальної методики формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Січкарчук, Н. Д.
dc.date.accessioned 2019-10-09T09:37:18Z
dc.date.available 2019-10-09T09:37:18Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Січкарчук, Н. Д. Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності експериментальної методики формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності / Н. Д. Січкарчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 225-230. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25864
dc.description.abstract В статті представлені психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності корекційно-розвивальної методики з формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності. ua
dc.description.abstract Psychological and pedagogical conditions of the emotional and evaluation vocabulary’s correction and developing methodic’s for senior preschool children with motor alalia with artistic and speech activity’s methods providing are represented in this article. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з моторною алалією ua
dc.subject методика формування емоційно-оцінної лексики ua
dc.subject children with motor alalia ua
dc.subject emotional and valuation vocabulary ua
dc.subject correction and developing methodic’s ua
dc.subject senior preschool age ua
dc.subject artistic and speech activity ua
dc.subject.classification 376-056.24-053.4:81’373 ua
dc.title Психолого-педагогічні умови забезпечення ефективності експериментальної методики формування емоційно-оцінної лексики у дітей старшого дошкільного віку з моторною алалією засобами художньо-мовленнєвої діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу