ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Подгаєцький, А. В.![]() |
|
dc.contributor.author | Березовський, А. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-08T12:13:53Z | |
dc.date.available | 2019-10-08T12:13:53Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Подгаєцький, А. В. Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття / А. В. Подгаєцький, А. В. Березовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 192-197. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25852 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання становлення та розвитку адаптивної фізичної культури на історичному етапі, що охоплює період другої половини XIX та початку XX століття. Визначено, що процес становлення адаптивної фізичної культури (АФК) був тісно пов’язаний з формуванням системи спеціальної освіти для дітей із порушеннями інтелекту. Доведено, що на цьому історичному етапі відбулося включення занять з АФК у програми допоміжних шкіл у вигляді гімнастики, рухливих ігор, танців, походів, прогулянок і масажу. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены вопросы становления и развития адаптивной физической культуры в дореволюционный период. Отмечено, что процесс становления физической культуры был тесно связан с формированием системы специального образования для детей с нарушениями интеллекта. Доказано, что в этот период состоялось включение физкультурных занятий в программы вспомогательных школ в виде гимнастики, подвижных игр, танцев, походов, прогулок и массажа. | ua |
dc.description.abstract | In the article the questions of becoming and development of adapted physical culture are considered in a pre-revolution period. It is marked that becoming of physical culture was closely associated with forming of the system of the special education of дл children with violations of intellect. It is well-proven that in this period, plugging of athletic employments took place in the programs of auxiliary schools as a gymnastics, movable games, dances, hikes, walks and massage. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | діти з вадами інтелектуального розвитку | ua |
dc.subject | адаптивна фізична культура | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | фізичний розвиток | ua |
dc.subject | корекція | ua |
dc.subject | компенсація | ua |
dc.subject | дети с нарушениями ителлектуального развития | ua |
dc.subject | адаптивная физическая культура | ua |
dc.subject | физическое воспитание | ua |
dc.subject | физическое развитие | ua |
dc.subject | коррекция | ua |
dc.subject | компенсация | ua |
dc.subject | children with violations of intellect development | ua |
dc.subject | adapted physical culture | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject | physical development | ua |
dc.subject | correction | ua |
dc.subject | indemnification | ua |
dc.subject.classification | 376.352.03:796 | ua |
dc.title | Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття | ua |
dc.type | Article | ua |