Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подгаєцький, А. В.
dc.contributor.author Березовський, А. В.
dc.date.accessioned 2019-10-08T12:13:53Z
dc.date.available 2019-10-08T12:13:53Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Подгаєцький, А. В. Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття / А. В. Подгаєцький, А. В. Березовський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 192-197. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25852
dc.description.abstract У статті розглянуто питання становлення та розвитку адаптивної фізичної культури на історичному етапі, що охоплює період другої половини XIX та початку XX століття. Визначено, що процес становлення адаптивної фізичної культури (АФК) був тісно пов’язаний з формуванням системи спеціальної освіти для дітей із порушеннями інтелекту. Доведено, що на цьому історичному етапі відбулося включення занять з АФК у програми допоміжних шкіл у вигляді гімнастики, рухливих ігор, танців, походів, прогулянок і масажу. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены вопросы становления и развития адаптивной физической культуры в дореволюционный период. Отмечено, что процесс становления физической культуры был тесно связан с формированием системы специального образования для детей с нарушениями интеллекта. Доказано, что в этот период состоялось включение физкультурных занятий в программы вспомогательных школ в виде гимнастики, подвижных игр, танцев, походов, прогулок и массажа. ua
dc.description.abstract In the article the questions of becoming and development of adapted physical culture are considered in a pre-revolution period. It is marked that becoming of physical culture was closely associated with forming of the system of the special education of дл children with violations of intellect. It is well-proven that in this period, plugging of athletic employments took place in the programs of auxiliary schools as a gymnastics, movable games, dances, hikes, walks and massage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з вадами інтелектуального розвитку ua
dc.subject адаптивна фізична культура ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject фізичний розвиток ua
dc.subject корекція ua
dc.subject компенсація ua
dc.subject дети с нарушениями ителлектуального развития ua
dc.subject адаптивная физическая культура ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject физическое развитие ua
dc.subject коррекция ua
dc.subject компенсация ua
dc.subject children with violations of intellect development ua
dc.subject adapted physical culture ua
dc.subject physical education ua
dc.subject physical development ua
dc.subject correction ua
dc.subject indemnification ua
dc.subject.classification 376.352.03:796 ua
dc.title Становлення та розвиток фізичної культури (адаптивної фізичної культури) у роботі спеціальних закладів для дітей із порушенням інтелекту у XIX та першій половині XX століття ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу