ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гладченко, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-03T13:56:54Z | |
dc.date.available | 2019-10-03T13:56:54Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Гладченко, І. В. Особливості формування ігрової діяльності у розумово відсталих дошкільників / І. В. Гладченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 39-43. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25780 | |
dc.description.abstract | У статті зазначено основні особливості формування гри у розумово відсталих дошкільників. Визначається провідна роль педагога (дефектолога) у формуванні гри розумово відсталих дошкільників. | ua |
dc.description.abstract | В статье указаны основные особенности формирования игры у умственно отсталых дошкольников. Определяется ведущая роль педагога (дефектолога) в формировании игры умственно отсталых дошкольников. | ua |
dc.description.abstract | The article identifies the main features of the game formation of mentally retarded preschoolers. The leading role of the teacher is determined in shaping the game mentally retarded preschoolers. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | ігрова діяльність | ua |
dc.subject | розумово відсталі дошкільники | ua |
dc.subject | корекційне навчання | ua |
dc.subject | игровая деятельность | ua |
dc.subject | умственно отсталые дошкольники | ua |
dc.subject | коррекционное обучение | ua |
dc.subject | game activity | ua |
dc.subject | the mentally retarded preschoolers | ua |
dc.subject | rehabilitative training | ua |
dc.subject.classification | 376-056.26:376.035]-053.4 | ua |
dc.title | Особливості формування ігрової діяльності у розумово відсталих дошкільників | ua |
dc.type | Article | ua |