Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освіта як формування практичного розуму. Відповіді на запитання Ганни Крицької

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єрмоленко, А.
dc.date.accessioned 2013-04-05T20:47:22Z
dc.date.available 2013-04-05T20:47:22Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Єрмоленко А. Освіта як формування практичного розуму. Відповіді на запитання Ганни Крицької / А. Єрмоленко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 39-58 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2574
dc.description.abstract В інтерв'ю висвітлюються деякі пи­тання сучасної практичної філософії та її викладання у вищих навчальних закла­дах. Наголос робиться на комунікативній парадигмі практичного розуму як діалогічної основи процесу виховання й навчання. Йдеться про те, щоб засобами діалогу формувати у студентів свободну, зрілу особистіть, здатну керуватися власним розумом, публічно обстоювати свою позицію на основі аргументації. Обстоюється необхідність морально-етичного складника в навчально-виховному процесі, зокрема етики дискурса, яка уможливлює формування у студентів навичок дискурс-етичного розв'язання конфліктів, досягнення порозуміння в різних сферах сучасного суспільства: науці, політиці, економіці тощо ru_RU
dc.description.abstract The interview deals with the problems of the contemporary practical philosophy and its teaching at the universities. It is focused on the communicative paradigm of practical mind as dialogical basis of the educational process. The interview concerns the possibility of developing the dialogue with a free and mature personality of student, which can be guided by personal mind, and persists openly the personal position by the argumentation. It is underlined the necessity of moral and ethic component in the educational process, that gives a possibility to form the student practice of discourse and ethic settlement of conflicts, an achievement of the mutual understanding in the different spheres of the modern society: science, politics, economics etc. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject практичний розум ru_RU
dc.subject education ru_RU
dc.subject practice of mind's ru_RU
dc.title Освіта як формування практичного розуму. Відповіді на запитання Ганни Крицької ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу