Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лях, В.
dc.date.accessioned 2013-04-05T20:43:06Z
dc.date.available 2013-04-05T20:43:06Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Лях В. Інформаційне суспільство і пошуки нової освітньої парадигми / В. Лях // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 24-38 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2573
dc.description.abstract Спираючись на розробки теоретиків інформаційного суспільства (Д.Белл, Е.Тоффлер, П.Хіманен), ав­тор досліджує проблему пошуку нової освітньої парадигми. Суспільство інформаційної доби вимагає людей нової формації, здатних діяти в умовах різноманітності, в ситуаціях, що постій­но змінюються. Задля підготовки потрібно змінити не тільки формальні умови (як-то розвиток системи університетів), але й перебудувати систему освіти змістовно. Швидкокоплинність змін у лоні зростаючого різноманіття потребує постійного оновлювання знань і системи навчання. Яким чином навчити сту­дентів постійно навчатися? Як потрібно перебудувати частину навчання або «прихований навчальний курс». Як допомогти розвинути спроможність адекватно, тобто креативно та інноваційно, реагувати на виклики епохи змін. Автор окреслює простір пошуку відповідей на ці запитання, залучаючи поняття «дух інформаціоналізму», «інформаційно-технологічна «хакерівська культура», «хакерівська етика», «ідеологія свободи» тощо. ru_RU
dc.description.abstract The author examines the problem of search of new educational paradigm, basing on the ideas of theoreticians of information society (D.Bell, M.Castells, The information epoch society needs the persons of a innovative world outlook, which will be able to act creatively in the diversity conditions, under the constantly changeable situations. In order to develop an innovative worldview it is necessary to change not only the formal conditions (for example, development of the universities' system), but restructure the content of educational system. The constant changes and increasing variety require renovation of knowledge and the system of teaching. How to maintain a student motivation for a lifelong study? How to restructure an «invisible» side of teaching, or «hidden educational course»? How to help the students to develop their capacities sufficiently, so to become creative and innovative; to reply adequately on the challenge of the epoch? By answering these and other questions, the author uses such notions as «spirit of informationalism», «information and technological paradigm», «hackish culture», «hackish ethics», «ideology of freedom». ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject нова освітня парадигма ru_RU
dc.subject інформаційне суспільство ru_RU
dc.subject дух інформаціоналізму ru_RU
dc.subject інформаційно-технологічна «хакерівська культура» ru_RU
dc.subject ідеологія свободи ru_RU
dc.subject new educational paradigm ru_RU
dc.subject information society ru_RU
dc.subject spirit of informationalism ru_RU
dc.subject «information and technological paradigm» ru_RU
dc.subject hackish culture ru_RU
dc.subject hackish ethics ru_RU
dc.subject ideology of freedom ru_RU
dc.title Інформаційне суспільство і пошуки нової освітньої парадигми ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу