В статті розглянуто і проаналізовано значення самостійних занять фізичним вихованням. Теоретично обґрунтовано організацію самостійних занять фізичною культурою студентів з використанням засобів роуп-скіпінгу, що сприятиме підвищенню їхньої рухової активності, раціональному проведенню дозвілля, позитивно вплине на здоров’я,
фізичний розвиток, рухову підготовленість студентської молоді, і, як наслідок, сформує потребу в систематичних
заняттях фізичною культурою. Досягнути оздоровчого ефекту в процесі самостійного виконання фізичних вправ можна
лише при дотриманні основних принципів: поступовості, систематичності, адекватності й різнобічної спрямованості
тренувань. Залучення студентів до самостійних занять фізичними вправами передбачає застосування комплексу
виховних впливів, розробки програми занять, співвідношення засобів тренування, дозування навантажень.
The article examines and analyzes the value of independent physical education classes. It gives a theoretical foundation to the organization of independent PE classes for students with roup-skipping, which will assist their motor activity, leisure activities, positively influence their health, physical development, and motor activity, and, as a consequence, it will form a need for systematic physical exercises. It is possible to achieve the healing effect in the process of independent physical exercises only by following basic principles of graduality, systematicity, adequacy and versatile orientation of training. Encouraging students to do exercises on their own implies the use of a number of educational influences, the development of exercise plans, the ratio of training methods, and adequate workload.