Аналізуючи статті із філософсько-освітньої проблематики, опубліковані в журналі «Нова парадигма» за останні два роки, автор виокремлює тематичні блоки, що привернули до себе найбільшу увагу з боку дослідників цієї наукової галузі, а саме: осмислення специфіки філософії освіти, визначення філософських
засад стратегії розвитку освіти, різних теоретико-методологічних підходів до її змісту в інформаційну епоху, застосування синер-гетичної методології зокрема, осмислення змін в системі освіти в контексті
Болонського процесу, його політичні та соціологічні ракурси, а також прикладні аспекти філософсько-освітньої проблематики.
By analyzing the works in philosophy of education published in the journal New Paradigm, the author classifies the most popular topics: comprehension of specifics of philosophy of education, describing philosophical grounds of a strategy for advancement of education and different theoretical and methodological approaches towards determining its content in the information era, applying synergetics methodology, discussing the changes of education (its political and sociological perpectives) in the context of Bologna process, and applied aspects of philosophical and educational subject matter.