Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Halii, Liudmyla H.
dc.contributor.author Галій, Л. Г.
dc.date.accessioned 2019-07-30T08:47:08Z
dc.date.available 2019-07-30T08:47:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Halii, Liudmyla H. Typological structure as a model to study languages in contrast / Liudmyla H. Halii // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018[2019]. – Вип. 18. – С. 46-60. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25265
dc.description.abstract The article studies the typological system of languages belonging to Indo-European language family and the influence of native language interference on creative written productions of English language learners. It has been defined that the components of linguistic complexity in writing follow different developmental trajectories related to different levels of language proficiency, interference being observed not only throughout closely related languages. Based on this assumption linguistic complexity has been studied in the aspect of the native language transfer and the languages have been classified according to the typological similarity of language patterns but not according to language family relation. It has been proved that typologically similar languages belonging to the same language group or family cause the same mistakes in the process of ESL studying, specifically while producing complex speech structures. The last stage of the research involves the analysis of the native language influence on English creative written productions depending on the proficiency level of the producer. Finally, languages have been classified into clusters which have the same characteristics (morphological and syntactical) in their influence on ESL studying and a new model to study language interference in contrast has been proposed. ua
dc.description.abstract У статті досліджується типологічна структура мов індоєвропейської сім’ї та вплив інтерференції рідної мови на писемне мовлення творчого характеру тих людей, що вивчають англійську мову. Виявлено, що компоненти складності писемного мовлення мають різні траєкторії розвитку, пов’язані з рівнями володіння мовою, але при цьому інтерферентність має місце не лише між близькоспорідненими мовами. Ґрунтуючись на цьому припущенні, розглянуто мовленнєву складність з огляду на вплив рідної мови та класифіковано мови на основі типологічної подібності їх структур, а не на основі спорідненості. Доведено, що типологічно близькі мови, які до того ж належать до однієї мовної родини або мовної групи, зумовлюють однакові помилки у процесі вивчення англійської мови як іноземної, зокрема на етапі творення складних конструкцій мовлення. На останньому етапі дослідження здійснено аналіз впливу рідної мови на писемне англійське мовлення творчого характеру залежно від рівня володіння цією мовою. У підсумку, класифіковано мови у кластери, що за своїм впливом на вивчення англійської мови мають однакові характеристики (морфологічні та синтаксичні), та запропоновано нову модель для дослідження інтерферентності мов при їх зіставному вивченні. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject interference ua
dc.subject creative productions ua
dc.subject language typology ua
dc.subject hierarchical clustering ua
dc.subject інтерференція ua
dc.subject творче мовлення ua
dc.subject типологія мов ua
dc.subject ієрархічна кластеризація ua
dc.subject.classification 81’0 ua
dc.title Typological structure as a model to study languages in contrast ua
dc.title.alternative Типологічна структура як зіставна модель для вивчення мов ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу