У статті сформульовані причини пошуку нових підходів щодо підвищення ефективності
фахової підготовки майбутніх учителів технологій. Представлений аналіз сучасних педагогічних
іновацій, за результатами якого можна замінювати деякі аспекти і атрибути або вбудовувати
іновації в класичну традиційну класно-урочну технологію навчання (на прикладі навчальної
дисципліни “Конструювання і моделювання одягу”), з метою вдосконалення і оптимізації
навчального процесу
В статье сформулированы причины поиска новых подходов по повышению эффективности
профессиональной подготовки будущих учителей технологий. Представлен анализ современных
педагогических инноваций, по результатам которого можно заменять некоторые аспекты и
атрибуты или встраивать инновации в классическую традиционную классно-урочную
технологию обучения (на примере учебной дисциплины “Конструирование и моделирование
одежды”), с целью совершенствования и оптимизации учебного процесса.