Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Книш, І.
dc.date.accessioned 2013-03-30T20:45:46Z
dc.date.available 2013-03-30T20:45:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation Книш І. Екологічна освіта за доби постнекласики / І. Книш // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 148-158 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2515
dc.description.abstract У статті аналізується екологічна освіта в сучасному науковому дискурсі. Розглядаються концепції розвитку освіти на класичному, некласичному та постнекласичному етапах розвитку науки, порівнюються холістична, тоталогічна, синергетична позиції в сучасному педагогічному дискурсі, досліджується їх вплив на розв’язання екологічних проблем, що постали перед людством. ru_RU
dc.description.abstract The ecological education is analyzed in the context of contemporary scientific discourse. The concept of education has been analyzed in classical, non-classical, and post-non-classical periods . Holistical, totalogical and synergetic positions in contemporary scientific and pedagogical discourses are compared in the article. Their impact on solving ecological problems, humankind have faced with, is also examined by the author. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво "Майстер-клас" ru_RU
dc.subject екологічна освіта ru_RU
dc.subject постнекласика ru_RU
dc.subject ecological education ru_RU
dc.subject post-non-classical period ru_RU
dc.title Екологічна освіта за доби постнекласики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу