ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зінченко, В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-03-30T18:47:26Z | |
dc.date.available | 2013-03-30T18:47:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Зінченко В. Необіхевіоризм як соціально- філософська модель освіти, «технології поведінки» і суспільного управління / В. Зінченко // Філософія освіти. - Київ: Майстер-клас, 2007, №1(6). - С. 108-117 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2511 | |
dc.description.abstract | У статті аналізуються ідеї філософії освіти та виховання необіхевіоризму. Необіхевіоризм розглядається як світоглядна й теоретико-практична модель суспільного управління. Необіхевіоризм формує технократичний підхід до освіти та виховання, методи модифікації поведінки для здійснення адаптації особистості до соціальної системи. Відповідальність особистості ототожнюється технократичним мисленням із слухняністю, підкоренням. Освіта й виховання в необіхевіоризмі повинні нести функцію передачі пануючих цінностей, які мають пристосувати особистість до ідеології і стандартів інститутів суспільства. Звертається увага на те, що в технократичних концепціях освіти і виховання іноді орієнтація на ціннісний підхід до вчинків і явищ підмінюється вимогами адаптації особистості до існуючих політичних, ідеологічних і моральних норм. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво "Майстер-клас" | ru_RU |
dc.subject | необіхевіоризм | ru_RU |
dc.subject | модель освіти | ru_RU |
dc.subject | суспільне управління | ru_RU |
dc.subject | neo-behaviourism | ru_RU |
dc.subject | model of education | ru_RU |
dc.subject | public management | ru_RU |
dc.title | Необіхевіоризм як соціально- філософська модель освіти, «технології поведінки» і суспільного управління | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |